امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
درخواست وزیر اقتصاد و دارایی از رسانه ملی
درخواست وزیر اقتصاد و دارایی از رسانه ملی

آگاهی بخشی به مردم در زمینه راه اندازی و صدور مجوز کسب و کار

مشاهده ۲۷۰
۱۳۹۸/۰۷/۱۴- ۱۳:۰۰
تعداد بازدید:270

وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما خواستار اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و هدفمندبه مردم و فعالان اقتصادی درخصوص حقوقشان در زمینه کسب کار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  فرهاد دژپسند در این نامه با اشاره به موضوع بهبود کسب و کار و حذف مقررات و رویه‌های مخل و مزاحم به منظور رونق تولید که یکی از محورهای اصلی منویات مقام معظم رهبری نیز هست نوشته است: دستیابی به اهداف مد نظر مقام معظم رهبری در این زمینه جز با عزم ملی، بسیج همه جانبه حاکمیت و تعامل همه نهادهای کشور محقق نخواهد شد. یکی از اقدامات اثرگذار در این حوزه  اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و هدفمند به مردم و فعالان اقتصادی درخصوص حقوق خود در زمینه کسب و کار و اقدامات مجموعه حاکمیت برای احقاق حقوق مذکور است.

وی در این نامه همکاری و تعامل ارزشمند رسانه ملی درخصوص اطلاع رسانی از اقدامات دولت در این زمینه و در حوزه تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار خصوصا معرفی درگاه ملی صدور مجوزکسب وکار را نقطه آغازی برای اثرگزاری در این زمینه دانسته و خواستار تداوم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این زمینه تا بهبود ملموس محیط کسب و کار شده است.  

امتیاز شما