امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

همفکری و تعامل مجمع نمایندگان گلستان با صدا‌وسیمای این استان

مشاهده ۳۲۳
۱۳۹۸/۰۷/۱۴- ۱۳:۴۷

نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گلستان با حضور در صدا‌وسیمای استان، با مدیرکل این مرکز درباره تعامل و راهکارهای همکاری هر چه بیشتر رسانه ملی با نمایندگان مجلس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز گلستان در این نشست، نگاه دقیق و کارشناسانه منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی در حل مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه را راهگشا دانست و افزود: رسانه ملی در جهت صیانت از منویات رهبر معظم انقلاب، آرمان‌های نظام و مطالبات مردم با قدرت عمل کرده و تحت تاثیر هیچ جناح و جریانی قرار نخواهد گرفت.
منتظر حجت در ادامه از اقدامات و برنامه ریزی‌های رسانه استانی برای برنامه سازی درخصوص توسعه استان خبر داد و بیان کرد: با تمام امکانات و توان خود برای معرفی پتانسیل‌ها، رفع موانع و مشکلات حوزه‌های مختلف استان تلاش می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تولید برنامه‌های متنوع و تاثیرگذار با هدف معرفی ظرفیت‌ها، کمک به حل مشکلات مردم و جذب حداکثری مخاطبان از عمده اهداف برنامه‌سازان صدا‌وسیمای گلستان است.
مدیرکل صدا‌وسیمای گلستان در پایان، ضمن اعلام آمادگی برای تعامل با نمایندگان استان و تاکید بر استفاده از ظرفیت کارشناسی آنان در برنامه‌های توسعه محور افزود: در صورت همکاری نمایندگان در جلسات برنامه‌ریزی شهرستان‌ها و استانی می‌توان شاهد تحقق مهمترین مطالبه مردم نواحی مختلف استان در بهره‌مندی از شبکه‌های دیجیتال بود و از مجمع نمایندگان استان خواست تا حمایت‌های لازم را برای به روزرسانی این تجهیزات داشته باشند.
در ادامه این نشست دبیر مجمع نمایندگان استان، ضمن تشکر از زحمات مدیرکل صد‌اوسیمای مرکزگلستان و همکاران، هدف از این نشست را ایجاد همفکری و  تعامل مجمع نمایندگان استان با مرکز گلستان عنوان کرد و گفت: بیان واقعیت‌ها، حفظ امانت و رعایت صداقت از مهمترین رسالت‌های صدا‌وسیما است و حضور به موقع و اطلاع‌رسانی دقیق مرکز گلستان را در زمان سیل گلستان نقطه قوتی بی‌نظیر برای این رسانه دانست.
قرجه طیار جایگاه رسانه را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین دستگاه‌های کشور در بسترسازی برای رفع مشکلات مردم و کاربردی‌کردن فرامین مقام معظم رهبری در جامعه مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: نقش شبکه‌های ملی و استانی در ارتقای سطح فرهنگی جامعه و شناسایی ظرفیت‌های منطقه مهمتر از هر رسانه‌ای است.
 وی رواج یافتن استفاده از فضای مجازی در بین کودکان و نوجوانان را خطرناک معرفی کرد و از صداوسیما خواست با تهیه و پخش برنامه‌های متنوع، توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشد.



امتیاز شما