امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

اربعین حسینی در کرمان

مشاهده ۵۱۶
۱۳۹۸/۰۷/۲۳- ۱۱:۴۹

صداوسیمای کرمان به مناسبت اربعین حسینی، ویژه برنامه‎هایی را برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز کرمان برنامه ویژه «اربعین» را به مخاطبانش تقدیم می‌کند. این برنامه زنده 135دقیقه‎ای، ساعت 9:15 از شبکه استانی سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود. مهم‎ترین هدف این برنامه به نمایش درآوردن مراسم عزاداری روز اربعین درشهر کرمان و شهرستان‎های مختلف استان است، همچنین در این برنامه ارتباط مستقیم با مراسم عزاداری در حرم اباعبدالله حسین را خواهیم داشت. آیتم‎های این برنامه نیز شامل پخش مراسم عزاداری، کلیپ، وله، مداحی و عزاداری متناسب با روز اربعین است. ویژه برنامه «اربعین» را عطیه آستانی تهیه، علی خزایی کارگردانی، حسین عرب تدوین، مهدی غظنفری تصویربرداری و فریبا سعید صدابرداری می‌کند.

«مرثیه آفتاب» برنامه زنده شبانه صدای مرکز کرمان به تهیه‎کنندگی و نویسندگی مریم مستوفی‎پور است که در اربعین حسینی ساعت 17:30 تا 19 به مدت 90 دقیقه از رادیو کرمان پخش می‌شود. گزارش، نوحه و مرثیه، تلفن و پیامک و صحبت‎های کارشناسی و ارتباط با گزارشگران کربلا از جمله بخش‎های این برنامه به‎شمار می‎آیند. گوینده این برنامه محمد برزگر و گزارشگر آن صدیقه پورشیخ علی هستند.

«کاروان» عنوان ویژه برنامه زنده اربعین رادیو کرمان است که از ساعت 9 تا 11، به مدت 120 دقیقه در روز اربعین از شبکه استانی صدای مرکز کرمان پخش می‌شود. میان برنامه‌های عزایی، مرثیه خوانی، بسته‌های آوایی، کارشناسی، گزارش، نوحه‎خوانی و سینه‎زنی  از جمله بخش‎های برنامه «کاروان» به تهیه‎کنندگی مریم مستوفی‎پور است.

 

امتیاز شما