امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

مروری بر دستگیری فلسطینی‌ها در عربستان سعودی به بهانه ارتباط با حماس در پرس تی وی

مشاهده ۳۷۸
۱۳۹۸/۰۸/۰۱- ۱۴:۱۰

برنامه این هفته «پرونده‌های فلسطین» (palestie files) با اشاره به اقدام عربستان سعودی برای بازداشت بیش از 60 فلسطینی به اتهام کارکردن برای حماس، درخواست دیده بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه مستقر در ژنو از مقامات سعودی برای افشای سرنوشت و مکان افراد بازداشت شده را به بحث و گفت‎وگو می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری اقدام اخیر سعودی‌ها در دستگیری برخی از فلسطینی‌ها به اتهام همکاری با حماس و علل آن را به بحث می‎گذارد و دیدگاه عربستانی‌ها نسبت به مردم فلسطین و اقداماتی را که علیه این کشور در طی سال های اخیر انجام داده‎اند بررسی می‌کند.
در این برنامه گفت‌وگو پیرامون حمایت‎های عربستان از طرح معامله قرن که از سوی آمریکایی‌ها و برای منافع رژیم صهیونیستی و محروم کردن فلسطینی‌ها از حقوق اولیه‎اشان پیشنهاد شده صورت می‎گیرد و تلاش‌های حماس برای آزادی بازداشت شدگان فلسطینی به نقد و تبادل نظر گذاشته می‎شود.
«پرونده‌های فلسطین» با اجرای وسام البحرانی جمعه 3 آبان، ساعت 20 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه شنبه ساعت 12، یکشنبه ساعت 10، دوشنبه ساعت 5 و چهارشنبه ساعت 14 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما