امروز پنج شنبه  ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

خانواده اولویت شورای سیاست‌گذاری سلامت رسانه

مشاهده ۲۱۰
۱۳۹۸/۰۸/۰۸- ۰۷:۴۹

در نشست رئیس شورای سیاست‌گذاری سلامت با معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده بر فرهنگ سازی در زمینه سلامت خانواده برپایه الگوی سبک زندگی ایرانی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در جلسه مشترک دکتر محمد مهدی قاسمی رئیس شورای سیاست‌گذاری سلامت صداوسیما و معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اولویت‎های حوزه سلامت در جامعه تبیین و هدف‎گذاری شد در این دیدار دکتر قاسمی مدیر شبکه سلامت سیما با تشریح اولویت‎های یازده‎گانه رسانه ملی در حوزه سلامت گفت: تغییر نوع زندگی با تاکید بر سبک زندگی مورد نظر مقام معظم رهبری مهم‎ترین اصل در برنامه‎سازی‌هایی رادیو و تلویزیون به شمار می‎رود.
وی با اشاره به برنامه‌های متعدد با محور بانوان و کودکان ادامه داد: فرزندآوری، فرزندپروری، خانواده شاد، سلامت فردی و... از جمله موضوعاتی که در تولیدات ما دنبال می‌شود. بی‎بدیل شبکه تخصصی سلامت سیما فرصتی مغتنم به‎منظور پیشبرد اهداف مشترک در امور سلامت و خانواده است. دکتر معصومه ابتکار نیز در این دیدار از هم‎سویی موضوعات و اهداف مشترک در حوزه سلامت سخن گفت و افزود: فرهنگ‎سازی در زمینه سلامت زنان و خانواده، اصلاح الگوی مصرف و آموزش مهارت‎های ارتباطی از جمله این هدف‎های مشترک به شمار می‎رود. وی طرح ملی گفت‎وگوی خانواده را از اهداف دیگر مورد نظر در دولت یازدهم دانست و گفت: منع خشونت علیه زنان و کودکان از جمله لوایح دولت به شمار می‎رود ولی پیش از هر چیز آموزش جامعه و فرهنگ‎سازی در این زمینه اهمیت دارد و رسانه ملی مهم‎ترین ابزار به شمار می‎رود.

امتیاز شما