امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
نظرسنجی مرکز تحقیقات درباره میزان مصرف مردم از تلویزیون و سایر رسانه‌ها (6)
نظرسنجی مرکز تحقیقات درباره میزان مصرف مردم از تلویزیون و سایر رسانه‌ها (6)

شبکه یک، شبکه مقبول علاقه‌مندان به موضوع خانواده

مشاهده ۴۰۴
۱۳۹۸/۰۸/۱۳- ۱۸:۱۸
تعداد بازدید:404

شبکه یک ، شبکه سه و شبکه پنج به ترتیب اولویت اصلی مردم برای تماشای برنامه‌های خانواده هستند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، درمجموع 46 درصد از پاسخگویان پیگیر برنامه‌ها و مطالب مربوط به خانواده از سیمای جمهوری اسلامی یا سایر رسانه‌ها هستند که از این میزان 33.5 درصد پاسخگویان فقط از سیمای رسانه ملی و 5.7 درصد فقط از سایر رسانه‌ها و 6.8 درصد هم از سیمای رسانه ملی و هم سایر رسانه‌ها برنامه‌ها و مطالب مربوط به خانواده را پیگیری می‌کنند. بر این اساس، میانگین مدت تماشای برنامه‌ها و مطالب مربوط به خانواده   از رسانه ملی در بین پاسخگویان 23 دقیقه در شبانه‌روز و میانگین مدت پیگیری این مطالب از سایر رسانه‌ها 7 دقیقه در شبانه‌روز است.

در این نظرسنجی، پاسخگویان برنامه‌ها و مطالب مربوط به خانواده را با آمار 17.6درصد از شبکه یک، 9.2 درصد از شبکه سه و 7.2 درصد از شبکه پنج سیما دنبال می‌کنند و 5.7 درصد از طریق شبکه‌های اجتماعی پیگیر آن هستند.

امتیاز شما