امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های هفته وحدت از صدا‌وسیمای فارس

مشاهده ۳۲۲
۱۳۹۸/۰۸/۱۸- ۰۷:۴۸

صدا ‌وسیمای مرکز فارس با تولید و پخش ویژه برنامه‌های متنوع، هفته وحدت را گرامی می‌دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های «صبح پارسی» روزهای زوج  به مدت 60 دقیقه به تهیه‌کنندگی محمدباقر فضلویه و «گزارش روز» در هفته وحدت به تهیه‌کنندگی محمد باقر فضلویه،«کاشانه مهر» در 5 برنامه 60 دقیقه‌ای، «نگاه روز» به مدت 20 دقیقه با حضور کارشناس و استادان به تهیه‌کنندگی محسن خلیفه، «در شهر» در طول هفته وحدت به تهیه‌کنندگی علیرضا عسکریان‌پور و «فارسی شو» در هفته وحدت به مدت 60 دقیقه به تهیه‌کنندگی شهریار باقری‌نژاد از سیمای فارس پخش می‌شود.

همچنین ویژه برنامه «برادران» در 7 برنامه 5 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندکی سید حسین‌ هاشمی از سیمای فارس تقدیم مخاطبان می‌شود. گفتار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و گفت‌وگو با خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان اهل سنت و طرح مباحث کارشناسی درباره وحدت در قرآن و تاریخ اسلام از بخش‌های برنامه است. مولودی، گزارش مردمی، گفت‌‌وگو با علمای شیعه و سنی، جوانان ورزشکار و هنرمند و خیرین شیعه و سنی نیز از دیگر بخش‌های برنامه است.

نمایش بلند با موضوع سیره حضرت رسول، جنگ «پسین دلگشا»، برنامه «کوچه باغ ترانه» و پخش سرود و تصنیف‌های ویژه میلاد و هفته وحدت، برنامه «سایبان مهر» با مبحث سیره پیامبر در خانواده، «مجله فارس» و ارتباط با شهرستانها و پوشش برنامه‌های هم استانی‌های اهل تسنن، برنامه شاد و مفرح «نارنجستان» در روز میلاد حضرت رسول(ص) با بخش‌های جذاب و مفرح از ویژه برنامه‌های صدای مرکز فارس به مناسبت هفته وحدت است.

 

 

تصاویر

امتیاز شما