امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

حضور مردان سایه در شبکه چهار

مشاهده ۳۶۴
۱۳۹۸/۰۹/۰۲- ۱۲:۵۸

سریال خارجی «مردان سایه» محصول 2011 فرانسه از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال 18 قسمتی«مردان سایه» به موضوع فساد سیاسی و اخلاقی در فرانسه می‌پردازد؛ چگونگی کسب قدرت سیاسی در فرانسه و فسادی که در این مسیر گریبان افراد را می‎گیرد، محور اصلی این سریال است.
ناتالی بای، برونو ولکویچ، فیلیپ منیان، گرگوری فیتوسی، والرکی کارسنتی، ایو پینیو، فیلیپ اریسون، عبدالحفید متالسی و کریستیان میله از جمله بازیگران این سریال هستند و دان فرانک، فردریک تلیه، شارلین دلپین و امانوئل دوسه تهیه کنندگی این سریال را بر عهده داشته اند. دان فرانک و رژی لوفبر نویسندگان و فردریک تلیه کارگردان «مردان سایه» هستند.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: رئیس جمهور فرانسه به همراه یکی از وزرا برای رسیدگی به علت اعتصاب کارگران یک کارخانه به آنجا می‎رود که به‎دست یک تروریست انتحاری مجروح و در بیمارستان بستری می‌شود. کاپیتا که قبلا در گروه انتخاباتی رئیس جمهور پی‌یر بوده و دوست نزدیک او محسوب می‎شود بلافاصله از آمریکا به فرانسه بازمی‎گردد و متوجه می‌شود که نخست‎وزیر در این ترور دست داشته اما مسئولیت را به دروغ، متوجه القاعده می‎کند. بعد از مرگ رئیس جمهور، نخست وزیر بلافاصله کاندید ریاست جمهوری می‎شود و کاپیتا که می‎داند او بسیار سیاستمدار نادرست و پلیدیست تصمیم می‌گیرد در فرانسه بماند و به رقیب نخست وزیر کمک کند تا در انتخابات پیروز شود ....
هم اکنون سریال «روشن‎تر از خاموشی» به کارگردانی حسن فتحی از شبکه چهار سیما در حال پخش است، که آخرین قسمت از این مجموعه 5 آذر، ساعت 12 بامداد روی آنتن می‎رود. و از چهارشنبه 6 آذر، هرشب سریال «مردان سایه» از قاب شبکه دانایی و خردورزی پخش و روز بعد ساعت 18 بازپخش می‌شود.

امتیاز شما