امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

مواجهه مردم و مدیران مسئول خارج از استودیو

مشاهده ۲۳۴
۱۳۹۸/۰۹/۱۷- ۱۱:۳۴

«مدیر مسئول» عنوان ویژه برنامه شبکه پنج سیماست که در فضای کاملا صمیمی، مسئولان کشور را به میان مردم می‌برد و مشکلات واقعی‎اشان را پیگیری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمد علی صدری‎نیا تهیه‎کننده و کارگردان «مدیر مسئول» در خصوص فرایند تولید این برنامه اظهار داشت: فرآیند تولید «مدیر مسئول» از پاییز 97 آغاز شد، این برنامه دارای چند رویکرد است، تمام تلاش ما این است که یک قدم بتوانیم به چهره‌های سیاسی کشور نزدیک‎تر شویم و تصویر دقیق‎تری از فرآیند مدیریتی و زندگی شخصی‌اشان ارائه دهیم، ما می‎خواهیم انعکاس خوبی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم در برنامه داشته باشیم، رویکرد غالب برنامه امید بخشی و مطرح کردن مشکلات مردم است.
وی ادامه داد: هر هفته با یکی از مسئولان وارد یک اتفاق میدانی می‌شویم، مثلا وقتی که می‎خواهیم درباره معضل اعتیاد صحبت کنیم با مسئول آن حوزه به مناطقی از شهر و یا اردوگاه‌های ترک اعتیاد می رویم و مستقیم و رو در رو با افرادی که به دام اعتیاد افتاده‎اند حرف‎هایشان را می‌شنویم و یا به بازار می‎رویم و درباره موضوعات مختلف که این روزها مردم با آن دست به گریبان هستند از قبیل گرانی، مشکلات و تولید صحبت می‌کنیم، به طور کلی در تمامی حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی سعی کرده‎ایم مواجهه رو در رو مسئولان و مردم را داشته باشیم.
صدری‎نیا در خصوص استقبال مسئولان از این برنامه گفت: البته هنوز این فرهنگ در کشور جا نیفتاده و کمی سیاسیون ما با آن بیگانه هستند و کمی‌ با شک و دودلی با برنامه ما برخورد می‌کردند، اما بعد از مدتی خوشبختانه با اقبال خوب مسئولان مواجه شده‎ایم، ما سعی کرده‎ایم این کلیشه مرسوم را بشکنیم و خارج از گفت‎وگوهای استودیویی وارد یک گفت‎وگوی مستقیم میان مردم و مسئولان باشیم.
تهیه‎کننده «مدیر مسئول» با بیان این که اتاق فکر این برنامه آشنا به موضوع‎های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است تصریح کرد: ایده اولیه همراه با طراحی کار مانند انتخاب میهمان و نوع سوالات و به طور کلی سناریو را که قرار است اتفاق بیفتد در اتاق فکر برنامه، برنامه‎ریزی می‌کنیم.
این تهیه‎کننده درباره ارتباط با مخاطبان و بازخوردهای «مدیر مسئول» نیز عنوان کرد: الحمدالله طی این 20 قسمتی که این برنامه پخش شده است، بازخوردهای برنامه از طریق پیامک، شبکه‌های مجازی و هم چنین گزارش‎هایی که از تماس های مردم با 162 به دستمان می‎رسد حاکی از اقبال خوب مخاطبان از این برنامه است.
ما سعی خواهیم کرد در فصل بعدی این برنامه تمامی نقدها و ایراداتی را که به این برنامه گرفته شده بود رفع و با ایجاد فضایی جدیدتر «مدیر مسئول» را پخش کنیم. گفتنی است برنامه «مدیر مسئول» هر هفته جمعه‌ها، ساعت 20 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

امتیاز شما