امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

هویت بصری صدا‌وسیمای مرکز کرمان رونمایی شد

مشاهده ۲۰۹
۱۳۹۸/۱۰/۰۳- ۱۳:۳۹

نشان جدید و هویت بصری صدا‌وسیمای مرکز کرمان با حضور مسولان رسانه ملی و استانی و کارکنان صدا‌وسیمای مرکز کرمان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نشان جدید و هویت بصری صدا‌وسیمای مرکز کرمان با حضور مسولان رسانه ملی و استانی و کارکنان صدا‌وسیمای مرکز کرمان رونمایی شد.

شهریاری، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی در مراسم رونمایی گفت: وظایف کارکنان صدا‌وسیما به‌ویژه در مراکز، وظیفه خطیری در شرایط کنونی کشور است. وی همچنین به بیانیه گام دوم انقلاب و تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اکنون وظیفه رسانه ملی است که این بیانیه را به‌ویژه برای نسل جوان انقلاب بازگو کند و  وقایع قبل و بعد از انقلاب و چگونگی آنها را برای این نسل تشریح کند.

شهریاری با بیان این که امکانات و ظرفیت‌های کنونی کشور در بخش‌های گوناگون قابل مقایسه با زمان رژیم طاغوت نیست، افزود: این ظرفیت‌ها باید به خوبی معرفی شود و همچنین  وظیفه ماست که با تمام تلاش، بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب و ظرفیت‌های کشور را معرفی کنیم.  

در این مراسم مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز کرمان گفت: همکاران ما در شرایط سخت امروز با همراهی و کمک یکدیگر، به موفقیت‌هایی در حوزه معاونت‌های مختلف مرکز برای برنامه سازی دست پیدا کرده‌اند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به رونمایی از نشان جدید شبکه کرمان هم گفت: این نشان جدید شبکه پس از دو سال تلاش و برنامه‌ریزی امروز رونمایی می‌شود تا به‌طور کامل و به لحاظ جذابیت‌های بصری هم ، نماد دقیقتری نسبت به نشان قبلی از شبکه استانی کرمان باشد.

 

امتیاز شما