امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

امضاء تفاهم‌نامه همکاری صدا‌وسیمای آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز

مشاهده ۵۰۰
۱۳۹۸/۱۰/۰۴- ۱۳:۵۷

تفاهم‌نامه همکاری بین صدا‌وسیمای مرکز آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز، با هدف توسعه همکاری‌های دو دستگاه مهم فرهنگی استان امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: امضای تفاهم‌نامه مشترک، نقطه عطفی برای توسعه همکاری‌های دو دستگاه مهم فرهنگی استان به شمار می آید.  

مرتضی صفری با اشاره به اینکه ارتقای جایگاه استادان دانشگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین گروه‌های مرجع اجتماعی، از وظایف مشترک رسانه ملی و دانشگاه است، افزود: استفاده از ظرفیت علمی غنی دانشگاه تبریز در برنامه‌ها، از اولویت‌های شبکه سهند است.

وی نقش دانشگاه تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی در کنار نیروهای مذهبی تبریز را نقشی برجسته خواند و خاطرنشان کرد: وجود بیش از ۸۰۰ نفر عضو هیأت علمی و بیش از 20 هزار نفر دانشجو، ظرفیت فرهنگی بزرگی است که نباید از آن غافل شد.

مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز آذربایجان شرقی حمایت از کسب‌وکارهای نوین و شرکت‌های دانش‌بنیان را از اولویت های شبکه استانی دانست و گفت: برای شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس دانشگاه تبریز، آثار رسانه‌ایی فاخر تولید می‌کنیم.

رئیس دانشگاه تبریز در این نشست با اشاره به ورود دانشگاه تبریز به نسل سوم و چهارم حوزه دانشگاهی گفت: نسل سوم و چهارم دانشگاهی همان ورود به عرصه‌های کارآفرینی، بین‌المللی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی است.

دکتر مجیدی به جایگاه دانشگاه تبریز به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو در کشور اشاره و تاکید کرد: رسانه ملی به عنوان دانشگاه عمومی و دانشگاه تبریز با ظرفیت بزرگ استادان و دانشجویان آن می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

تصاویر

امتیاز شما