امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

سلمان در سوگ سردار

مشاهده ۳۴۵
۱۳۹۸/۱۰/۱۳- ۲۲:۴۴

گروه پروژه «سلمان فارسی» با انتشار متنی حکایت اندوه خود را از شهادت سردار قاسم سلیمانی ابراز و تاکید کردند: پرچمی‌که در دستان این سردار بزرگ بود، بر زمین نخواهند گذاشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، روابط عمومی‌پروژه «سلمان فارسی» متن زیر را منتشر کرد:
کویر دامن گشوده است بر رایحه‎ای که از راه می‌رسد، از سوی غرب و بوی شهیدان را با خود می‌پراکند در همه سوی این کویر و حتی همین جا که ما هستیم، گروه سلمان فارسی و در تکاپوی ساخت و پرداخت سریال زندگی آن رادمردی بزرگ و آزاده که روزی در تیسفون نزدیک همانجایی که تو دیشب به آسمان پر کشیدی او هم راه به بهشت آسمان گشود.
سردار شجاعت‎ها، سلیمانی بزرگ، اینجا کویر کرمان خطه تست؛ خانه تو، و سرزمین شکوهمندی که ترا زاد و در خود پرورد و به تاریخ سپرد تا راه حقیقت بی‎رهرو نماند. ما اینجا در اندوه از دست دادن تو و در غربت نبودنت، با پرداختن به زندگی سلمان بزرگ،  خود را روایتگر حیات درخشان همه سلمان‌هایی می‎دانیم که به حقیقت زمانه خویش دل بستند و در پای آن جان دادند. سلیمانی بزرگ، تو سلمان زمانه‎ات بودی و در جستجوی حقیقت، سرزمین‌های بسیار را مکرر پیمودی و رنج‎های گران را بر جان خریدی و عاقبت شمع جانت در آتش وصال سوخت. بدان که ما به میثاق تو پای بندیم و پرچمی را که تا دیشب در دستان تو در  اهتزاز  بود بر زمین نخواهیم گذاشت و سلمان ما روایت تو نیز خواهد بود.
گروه پروژه سلمان - سیدمحمد داود میرباقری

امتیاز شما