امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز سه برنامه متفاوت در شبکه سپهر رسانه

مشاهده ۱۵۸۵
۱۳۹۸/۱۰/۲۸- ۱۳:۵۱

شبکه سپهر رسانه رسانه ملی با آغاز ایام دهه مبارک فجر، سه برنامه تولیدی جدید خود را در کنار سایر برنامه‌های جاری شبکه، روی آنتن می‎برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های «امروز بامن»، «اینجا چه خبره» و «کافه فیلم» از این شبکه پخش می‎شود.

«امروز با من» برنامه مردم محوری است که به ‎منظور اطلاع‎رسانی برنامه‎های آماده پخش هر روز در سه نوبت و در ساعات 17،19و21 از شبکه سپهر پخش می‎شود.

در این برنامه هر فردی که توانایی اجرای یک برنامه تلویزیونی را در خود می‌بیند می تواند با مراجعه به صفحه شبکه سپهر در سایت سپهر و تکمیل و دریافت اطلاعات لازم در این برنامه حضور پیدا کند. این برنامه محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و تنها تسلط به خوانش متن شرط لازم است. البته سوابق اجرا، بازیگری و تسلط به گفت‎وگوی محاوره‎ای و برنامه‌های رسانه ملی در اجرای بهتر شرکت‎کنندگان تأثیر دارد و در نهایت داوری نهایی بر اساس نظر مردمی انجام می‎شود و از بهترین افراد در اجراها برای مراحل بعد و برای برنامه‌های آتی شبکه به عنوان مجری بهره‎ برده می‎شود. با پایان فصل اول این برنامه، بهترین نفرات برای اجرای ویژه برنامه نوروزی و سال تحویل 99 شبکه سپهر استفاده می‎شود.

«اینجا چه خبره» برنامه‎ای با رویکردی فانتزی و متفاوت است که با پخش پشت صحنه‌های برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های در حال ساخت سازمان صداوسیما، خود را در معرض چالش قرار می‎دهد. این برنامه ضمن ایجاد فضایی متفاوت در معرفی تولیدات رسانه ملی برنامه‎ای پر تحرک، با نشاط و سرگرم‎کننده را برای مخاطبان خود فراهم می‎آورد. فصل اول این برنامه 26 قسمتی است که در ایام دهه فجر، روی آنتن شبکه سپهر رسانه می‎رود.

برنامه «کافه فیلم» نیز با نگاهی فانتزی و البته کارشناسی و خارج از مباحث نقدهای پیچیده سینمایی به معرفی جدیدترین فیلم‎ها و انیمیشن‌های خارجی که در حال آماده‎سازی و دوبله در اداره‎کل تأمین و تولید تلویزیون تعاملی، باهدف پخش از بسترهای مختلف انتشار فضای مجازی و شبکه‌های مختلف رسانه ملی است، می‌پردازد. این برنامه با بهره‎گیری از تصاویر فیلم و با تبادل نظر بیشتر و بازگو کردن اطلاعات اولیه برای ترغیب به بهتر دیدن این فیلم‎ها با ریتیم تولید بالا و با حضور دو کارشناس متفاوت برای نقد فیلم، تقدیم مخاطبان می‎شود. فصل اول این برنامه 30 قسمت است که در ایام دهه فجر از شبکه سپهر رسانه پخش می‎شود.

 

امتیاز شما