امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

همگام با انتخابات در شبکه دنا

مشاهده ۱۹۵
۱۳۹۸/۱۰/۳۰- ۱۳:۳۰

ویژه برنامه‌های «نفس تازه» و «شناسنامه» به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تولید می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «نفس تازه» با هدف تقویت روحیه مشارکت و همدلی در انتخابات و ترغیب و تشویق مردم، بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی برای انتخاب اصلح و شایسته، خنثی کردن فضاسازی منفی دشمنان علیه انتخابات و حفظ و گسترش اعتماد مردم به نظام از سیمای دنا پخش می‌شود.
 این برنامه تهیه کنندگی سیدافضل حسینی، با حضور تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت مناظره‌ای و پرسش و پاسخ با یک کارشناس حوزه سیاسی و حقوقی در استودیو تولید می‌شود.
در این برنامه موضوعات مختلفی از جمله تاثیر مشارکت مردم در اتحاد و همدلی و انسجام ملی و محلی، وظایف و جایگاه مجلس و نمایندگان در کشور به خصوص مناطق کمتر برخوردار، آگاهی‌بخشی به جامعه و افکار عمومی و اینکه مردم در انتخابات به طایفه‌گرایی و قوم‌گرایی روی نیاورند، بلکه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با چشمانی باز انتخاب اصلح داشته باشند، مطرح می‌شود.
موسیقی با تصاویری از حضور مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ادوار گذشته مجلس، ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شورای‌های اسلامی استان، وله‌های گرافیکی و ارتباط موبایلی با کارشناسان و صاحب نظران در امر انتخابات از آیتم‌های برنامه است.
همچنین میزگرد «شناسنامه» با حضور کارشناسان برجسته دانشگاه از رادیو دنا تقدیم شنوندگان می‌شود. این برنامه به مباحثی از قبیل اهمیت مشارکت و نقش آن در پیشرفت جایگاه مجلس، جایگاه مردم در انتخابات، ملاک‌های بررسی صلاحیت نمایندگان، اهداف تبلیغات انتخاباتی، اخلاق در انتخابات، آسیب‌های قبیله و طایفه گرایی در انتخابات، وظایف استانی و ملی نمایندگان مجلس شوارای اسلامی، اولویت های استان در انتخابات مجلس و توجه به افزایش سواد رسانه‌ای مردم در هنگام تبلیغات داوطلبان کاندیدای نمایندگی مجلس در استان و ... می‌پردازد.

برنامه «شناسنامه» روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته به مدت 45 دقیقه از صدای دنا روی آنتن می رود.

تصاویر

امتیاز شما