امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

پرس تی وی هجمه‌های اسرائیل به فعالان حقوق بشر را تحلیل می‌کند

مشاهده ۱۹۰
۱۳۹۸/۱۱/۰۱- ۱۵:۴۳

هجمه‌های اسرائیل به فعالان حقوق بشر در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) شبکه پرس تی وی بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه تحلیل تلاش اسرائیل برای اخراج یک فعال حقوق بشر می‌پردازد و با صدور حکم اخیر دیوان عدالت اروپا برای علامت گذاری تولیدات شهرک‌های غیرقانونی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی کرانه باختری، قدس و بلندی‌های جولان را بررسی می‌کند.
در این برنامه تصمیم دیوان عالی ژیم صهیونیستی مبنی بر اخراج عمر شاکر، مدیر دفتر سازمان دیده‌بان حقوق بشر در فلسطین اشغالی واکاوی می‎شود و واکنش سازمان دیده‌بان حقوق بشر در مینه این اقدام رژیم صهیونیستی و افزایش انتقادها از این رژیم در پی نقض مکرر حقوق بشر و جنایات آن در سرزمین فلسطین را تحلیل می‌کند.
این برنامه همچنین با نگاهی به قانون ممنوعیت ورود حامی تحریم اسرائیل که در سال 2017 به تصویب رسیده و بر اساس آن از ورود حامیان تحریم اسرائیل به اراضی اشغالی جلوگیری می‌شود، به بحث و گفت‎وگو درخصوص کمپین‌ها و تلاش‎های قابل توجه شکل گرفته در سال‎های اخیر برای تحریم اسرائیل و تصویب این قانون برای مقابله با این کمپین‌ها می‌پردازد.
«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری، چهارشنبه دوم بهمن، ساعت 8 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود.
تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 21، پنجشنبه ساعت 15، جمعه ساعت 19، دوشنبه ساعت 18:20 و سه‎شنبه ساعت 21 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما