امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت دهه فجر در صدا‌وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۳۰۸
۱۳۹۸/۱۱/۰۶- ۱۳:۵۶

صدا‌وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری همزمان با چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ویژه برنامه‌های متنوعی را پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «شب‌های بام ایران» با هدف بازخوانی انقلاب اسلامی، تجلیل از مبارزان انقلابی در استان و معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بیژن علی‌بابایی، در دهه فجر ساعت 21 از سیمای جهان بین پخش می‌شود. گزارش مردمی، خاطرات انقلاب با حضور مبارزان و فعالان انقلاب در استان، روز شمار انقلاب، حضور خوانندگان محلی در استان، پخش سرودهای انقلابی و خاطره‌انگیز، معرفی خدمات و دستاوردهای نظام در استان، شعر انقلابی، هنر انقلابی و تصاویری از دوران باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی در استان از آیتم‌های برنامه است.

برنامه میزگردمحور «چشم انداز» به تهیه‌کنندگی سید‌امین رضوی و کارگردانی داریوش نیکبخت، با حضور مسئولین ارشد استان و مدیران دستگاه‌ها و ادارات اجرایی به تبیین و معرفی دستاوردهای 41 ساله انقلاب اسلامی در بخش های مختلف می‌پردازد. این برنامه در دهه فجر هر روز از ساعت18 به مدت 45 دقیقه به روی آنتن می‌رود.

سیمای جهان بین در برنامه‌های روتین و با پخش زیرنویس، نماهنگ، وله، مستندهای تولیدی مرکز با عناوین«دستاورد» و «مثبت چهل» و تله فیلم‌های تأمینی، چهل و یکمین سالگرد پیروز شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.

معاونت صدای مرکز چهارمحال و بختیاری نیز با چندین ویژه برنامه به استقبال ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی می‌رود.

برنامه «صبح پیروزی» در دهه فجر هر روز از ساعت 6:30 دقیقه تا 8 بامداد، به تهیه‌کنندگی فاطمه دهقانی و کبری حیدری، با بخش های متنوعی روزهای خاطره آفرین بهمن 57 را تداعی می‌کند. روز شمار انقلاب، نقل خاطرات دوران انقلاب اسلامی، اطلاع‌رسانی از خبار برنامه‌های دهه فجر در شهرستان‌ها، گزارش، مباحث کارشناسی و تحلیل مسائل انقلاب، شعارهای انقلابی و ترانه‌های ماندگار انقلاب اسلامی‌ از بخش‌های برنامه است.

برنامه «جشن انقلاب» نیز به منظور زنده نگه‌داشتن یاد شهداء و ارزش‌های انقلاب و آشنایی با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، از ساعت 16:30 تا 18 با بخش‌های جذاب و متنوعی از رادیو جهان بین پخش می‌شود. نمایش، شعر انقلاب، سرود و ترانه‌های انقلابی، روزشمار و ذکر وقایع انقلاب، معرفی کتاب، بیان دستاوردهای نظام تلفن و پیامک‌های مخاطبان و گفت‌وگوی تلفنی با فرمانداران شهرستان‌های استان از آیتم‌های برنامه است.

برنامه «زنگ انقلاب» با هدف آشنایی نوجوانان با اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تشریح حال و هوای دوران پیروزی انقلاب برای نوجوانان پخش می‌شود. این برنامه با آیتم‌های گزارش، نمایش، سرودهای انقلابی، معرفی کتاب و خاطرات آن دوران، هر روز از ساعت 16:15 به تهیه کنندگی کبری موسوی از رادیو جهان بین شنیده می‌شود.

معاونت خبر رسانه استانی هم با تهیه و تدارک برنامه‌های متنوع خبری از جمله پوشش خبری ویژه رویدادهای دهه فجر در سطح استان با همکاری خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها، تهیه و پخش 14 گزارش تولیدی درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان، تولید 24 گزارش خبری از رویدادهای ایام الله دهه فجر و اختصاص بخش‌های خبری 16 رادیو و 23 سیما، چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.

تولید چهار مستند خبری با محور دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌ها و اقدامات پیش بینی شده معاونت خبر مرکز چهارمحال و بختیاری در این ایام است.

تصاویر

امتیاز شما