امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک شبکه قزوین برای ایام الله دهه فجر

مشاهده ۴۱۰
۱۳۹۸/۱۱/۰۷- ۱۴:۲۴

صدا‌وسیمای مرکز قزوین به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، برنامه‌های ویژه‌ای را تولید کرده که تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای قزوین با تولید برنامه «چهلستون»، انعکاس همزمان راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 20 نقطه استان و پرداختن در قالب گزارش و حضور مهمان ویژه در برنامه‌های صبحگاهی و خانواده به موضوع دهه فجر می‌پردازد. شبکه قزوین همچنین دو مسابقه «دوربین من؛رسانه من» با هدف دریافت عکس‌های مردمی‌ با موضوع دهه فجر و «مسابقه تلفنی» ویژه دهه فجر را برای این ایام در دستور کار دارد. تولید موشن‌گرافیک از دستاوردهای چهل ساله انقلاب در استان و ظرفیت‌‌ها و پتانسیل‌های موجود استان برای گام دوم و تولید و پخش برنامه «نوای مینودری» با استفاده از ترانه‌های دهه فجر بر روی تصاویر انقلاب قزوین از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده شبکه قزوین برای دهه فجر است.
شبکه قزوین با پخش فیلم‌های سینمایی، سریال و مستندهای متناسب با حال و هوای دهه فجر با بینندگان همراه می‌شود. سریال‌های «ارمغان تاریکی» و «نفس»، فیلم‌های سینمایی «تشریفات، کابینه، ترم زمستان، ای ایران» و مستندهای «مینودر ماندگار»، «آن سالها»، «دیکته‌ای برای دیکتاتور» ، «بیم و امید» و «عصر خمینی» از جمله این برنامه‌هاست.

همچنین آثار تولیدی همچون مستند «ملک مینو» به مدت ۳۰ دقیقه، «نماهنگ انقلابی» در ۳ قسمت ۵ دقیقه‌ای، مسابقه تلفنی «چهل چراغ» در ۱۰۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای، مستند «تاجرزاده انقلابی» در ۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، مستند «طبیب عشق» و ... از سیمای قزوین پخش می‌شود.
رادیو قزوین هم با برنامه «میدان انقلاب» از 11 تا 21 بهمن ماه هرروز به مدت 75 دقیقه با هدف انعکاس جشن انقلاب در استان و ایجاد فضای شاد عصرگاهی به معرفی و گفت‌وگو با چهره‌های انقلابی استان می‌پردازد. رادیو قزوین همچنین با ویژه برنامه زنده «روز خدا» به مدت 180 دقیقه به انعکاس راهپیمایی مردم شهر قزوین و مناطق مختلف استان در یوم الله 22 بهمن می‌پردازد.
خبر مرکز قزوین هم با تولید و پخش خبر، گزارش‌های خبری و تولیدی، مهمترین رویدادهای دهه فجر امسال را در شبکه‌های استانی و سراسری منعکس خواهد نمود و همچنین حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن در سراسر استان را پوشش می دهد.

امتیاز شما