امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی در صدا‌وسیمای آذربایجان غربی

مشاهده ۲۶۶
۱۳۹۸/۱۱/۱۲- ۰۹:۵۲

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی به‌ مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی، با تولید برنامه‌های متنوع به استقبال جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و انعکاس دستاوردهای آن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو چی‌چست برنامه‌های «انقلاب سسی» ، «فجر گونلری» و «انقلاب گونشی» به‌صورت زنده ، نمایش «نصر ناصر»، مستند «کوچه خاطرات» و میزگرد «گام دوم انقلاب» را به مناسبت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی‌پخش می‌کند.

برنامه«انقلاب گونشی» به تهیه‌کنندگی اسکندر رحیمی در دهه فجر هر روز از ساعت 17:15به مدت 90 دقیقه، جشن‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط استان منعکس می‌کند. گزارش، مسابقه، نمایش‌های طنز و مفرح، ارتباط با مراکز استانها و خبرنگاران شهرستانها ، روزشمار انقلاب و خاطرات انقلابیون از آیتم‌های مختلف برنامه است.

برنامه «فجر گونلری» با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب در مناطق مختلف استان به‌ویژه مناطق محروم و نقش امام راحل(ره) در پیروزی انقلاب و دستاوردهای آن ، در 10 قسمت از ساعت 8:30 به‌صورت زنده به تهیه کنندگی محمدعلی عبدالی پخش می‌شود. گفت‌وگو با مسئولان اجرایی و معرفی عملکرد نظام با دعوت از مدیران دستگاههای اجرایی و بیانات امام و رهبری از بخش‌های برنامه است.

برنامه «انقلاب سسی» در دهه فجر ساعت 10:10به تهیه‌کنندگی زینب اسمی، با رویکرد انعکاس جشن‌های این ایام در استان و شهرستان‌ها روی آنتن می‌رود.

گزارش، ارتباط با سایر مراکز ، معرفی خانواده‌های تاثیرگذار در انقلاب، دعوت از خوانندگان و عاشیق های محلی و پخش موسیقی‌های حماسی و ملی، خاطرات دوران انقلاب و نمایش های مرتبط با دهه فجر آیتم‌های برنامه را تشکیل می‌دهد. همچنین صدای مرکز آذربایجان غربی در روز 22 بهمن، با استقرار واحد سیار در مسیر راهپیمایی در نظردارد گردهمایی بزرگ فجرآفرینان را به طور زنده پخش کند.

سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز با پخش ویژه برنامه‌های «یاشا ایران» و «ائویمیز» به‌صورت زنده به استقبال دهه فجر می‌رود.

برنامه«یاشا ایران» به منظور تبیین ارزش‌های انقلاب و آشنایی نسل جوان با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، در ایام دهه فجر هر شب ساعت 21 ، با بخش‌های جذاب و متنوع و دعوت از میهمانان بر اساس روز شمار انقلاب بر روی آنتن می‌رود.

همچنین برنامه «ائویمیز» از ساعت 12به تهیه‌کنندگی گیتا حری‌رضایی و لیلا خوشنهاد، به تبیین این حماسه تاریخی و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف می‌پردازد.

گفتنی است برنامه‌های تلویزیونی«توسعه استان»،  «آنایوردوم» ، «ایستگاه» ، «دوچرخه» و برنامه‌های کردی به جشن‌های دهه فجر می‌پردازند. پخش گزیده راهپیمایی 22 بهمن، بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، پخش تصاویر مستند اوایل انقلاب ، فیلم سینمایی ، مستند ، تله فیلم ، فیلم داستانی و... از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز برای این ایام است.

معاونت خبـر مرکز نیز در دهه مبارک فجر، اخبار و رویدادها ، افتتاح‌ها و دستاوردهای جدید را در بخش‌های مختلف خبری اعم از گزارش‌های تولیدی خبری، گفت‌وگوی ویژه خبری ، تحلیل و تفسیر خبر در رادیو و تلویزیون به اطلاع مردم می‌رساند. گفتنی است پوشش راهپیمایی روز 22 بهمن ، انعکاس اخبار رویدادها و آیتم دهه فجر از جمله برنامه‌های این واحد در ایام مبارک فجر است.

امتیاز شما