امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

معضل قاچاق انسان در اسراییل از نگاه پرس تی وی

مشاهده ۳۲۳
۱۳۹۸/۱۱/۱۵- ۱۳:۴۲

شبکه پرس تی وی در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) به بررسی معضل قاچاق انسان در اسرائیل می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه ضمن اشاره به بدنامی اسرائیل به عنوان مقصدی برای انواع قاچاق انسان اعم از کارگر، کودک و برده جنسی به بحث و گفت و گو پیرامون وضعیت زندگی اقلیت‎ها در اسرائیل می‎پردازد.
این برنامه به بررسی اجبار برخی از شهروندان اسرائیلی که اغلب از کشورهای اروپای شرقی، چین، شرق آسیا و جمهوری‌های جدا شده و از اتحاد جماهیر شوروی هستند به کارهای سخت و سوءاستفاده از آن‎ها به‎دست قاچاقچیان جنسی پرداخته و وضعیت کودکان اسرائیلی که علاوه بر کار اجباری در معرض انواع خشونت‎ها و سوءاستفاده‌های جنسی قرار می‌گیرند را به نقد و تبادل نظر می‎گذارد.
همچنین در این برنامه ضمن مروری بر روش‎های قابل استفاده قاچاقچیان برای جذب قربانیان خود، موضوع سوءاستفاده از کارگران خارجی در اسرائیل نیز بررسی می‎شود. همچنین درخصوص قوانین مربوط به کار در اسرائیل و فقدان حمایت از کارگران خارجی گفت‎وگو می‎شود.
برنامه «داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 16 بهمن، ساعت 8، به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 21، پنجشنبه ساعت 15، جمعه ساعت 19، دوشنبه ساعت 18:20 و سه‎شنبه ساعت 21 پخش می‎شود.

امتیاز شما