امروز سه شنبه  ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

انعکاس فعالیت‌های نمایندگان مجلس در رسانه ملی

مشاهده ۲۴۰
۱۳۹۸/۱۱/۲۷- ۰۹:۳۲

معاونت‌های برنامه‌ساز رسانه ملی در نه ماهه نخست امسال هزارو530ساعت برنامه برای انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی روانه آنتن کرده‌است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس گزارش اداره کل آمار معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی شبکه‌های سراسری، استانی و بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون در بازه زمانی از اول فروردین تا آخر آذر 1398 بیش از هزاروپانصد ساعت برنامه برای انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌پخش کرده‌اند.

بر اساس این گزارش شبکه سراسری رادیویی 713 ساعت، شبکه‌های سراسری تلویزیونی 168ساعت، شبکه‌های رادیویی استانی 219ساعت، شبکه‌های تلویزیونی استانی 253ساعت و بخش‌های خبری رادیویی 13ساعت و بخش‌های خبری تلویزیونی 161ساعت خبر با این موضوع تولید و پخش کرده‌اند.

این گزارش حاکی است شبکه رادیویی گفت‌وگو با 540ساعت برنامه در میان شبکه‌های رادیویی سراسری بیشتر به این موضوع پرداخته است و شبکه خبر سیما نیز در میان شبکه‌های سراسری با 90ساعت برنامه بیشترین سهم را به این موضوع اختصاص داده است.

شبکه رادیویی مرکز همدان با 218ساعت برنامه در میان رادیوهای استانی و شبکه تلویزیونی خراسان رضوی با 253ساعت برنامه از دیگر شبکه‌های استانی در زمینه انعکاس فعالیت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌پیشی گرفته‌اند.    

امتیاز شما