امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشست اخیر مجمع جهانی اقتصاد در کانون توجه هیسپان تی وی

مشاهده ۲۰۰
۱۳۹۸/۱۱/۲۷- ۱۲:۲۳

برنامه «شکاف اقتصادی» (Brecha Económica) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی این هفته به نقد و بررسی نشست اخیر مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «شکاف اقتصادی» که به بررسی و تحلیل موضوعات اقتصادی مهم دنیا می‌پردازد، در این قسمت، مروری بر تاریخچه مجمع جهانی اقتصاد و اهداف موردنظر آن دارد و تبدیل شدن این مجمع به باشگاه افراد ثروتمند و گردهمایی آن‎ها برای گفت‎وگو درباره چگونگی خرج کردن پول‎های خود را نقد و واکاوی می‎کند.
این برنامه همچنین به بررسی شکاف و فاصله اقتصادی میان ثروتمندان و فقرا پرداخته و تاثیر صنعتی شدن در تغییر شرایط اقلیمی جهان، اقدامات کشورهای مختلف در این زمینه و پیامدهای مالی و محیط زیستی این تغییرات را به بحث و تبادل نظر می‎گذارد.
رهبران جهان و غول‎های تجاری در مرکز گردشگری داووس سوئیس برای سالانه مجمع اقتصادی جهانی گرد هم آمده‎اند، که در آن بیش از 3000 شرکت کننده درباره موضوعات سیاسی، تجاری و زیست محیطی بحث می‌کنند، که امسال این موضوعات سوزناک است.
برنامه «شکاف اقتصادی» با اجرای مهدیه اسماعیل‎پور، کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبانگردانی، روزهای دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

امتیاز شما