امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

امضای تفاهم‎نامه با آستان قدی رضوی برای ترویج کتابخوانی

مشاهده ۱۹۲
۱۳۹۸/۱۱/۲۷- ۱۶:۴۴

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سیما و سازمان فرهنگی هنری آستان قدی رضوی در حوزه ترویج کتاب و کتاب‎خوانی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به‌منظور هم‎فکری و گسترش همکاری‌های رسانه‎ای در امر تبیین و ترویج و گسترش فعالیت‌های مرتبط با کتاب، مطالعه و کتاب‎خوانی، تفاهم‌نامه‌ای میان دکتر مسعود معینی پور رئیس قرارگاه کتاب و کتاب‎خوانی سیما و حجت‎الاسلام حجت گنابادی‎نژاد، مدیر سازمان فرهنگی هنری آستان قدس در شبکه چهار سیما امضا شد.
بر اساس این تفاهم‎نامه مقرر شد هر دو طرف برای گسترش عملیات رسانه‎ای در زمینه‌های تجلیل از کتاب و کتاب‌خوان‌های برتر در سطح ملی و بین المللی؛ ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‎خوانی؛ هم‌افزایی برای افزایش زیرساخت‌ تولید کتاب‌های شاخص، مفید و مسئله‌محور و افزایش ظرفیت‌ها و تسهیل فرایند برنامه‌سازی در حوزه کتاب و کتاب‎خوانی تلاش‎ کنند.
همچنین از دیگر مفاد این تفاهم‎نامه می‎توان به همکاری در تولید آثار و محصولات رسانه‌ای در حوزه کتاب اعم از برنامه تلویزیونی، مستند و ...؛ تبلیغ و هدایت مسئله نذر به سمت حوزه کتاب و کتاب‎خوانی و توسعه فعالیت‌های مرتبط با آن و طراحی و تدوین عملیات‎های جریان‎سازی رسانه‎ای به عنوان معرفی و برجسته‌سازی کتاب اشاره کرد.
بر اساس این تفاهم‎نامه دکتر سیداحمد موسوی صمدی از معاونت سیما و حسین سعیدی از  سازمان فرهنگی هنری آستان قدس رضوی به عنوان نماینده‌های تام‌الاختیار برای راهبری تفاهم‎نامه معرفی شدند.

امتیاز شما