امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

یاریگران زندگی در صداوسیمای خلیج فارس

مشاهده ۷۴۱
۱۳۹۸/۱۲/۰۳- ۱۲:۱۵

صداوسیمای خلیج فارس با هدف آگاهی‎بخشی و آموزش خانواده‌ها در زمینه اعتیاد برنامه «یاریگران زندگی» را تهیه و پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «یاریگران زندگی» عنوان برنامه‎ای است که هر سه‎شنبه به ‎مدت 20 دقیقه در صدای خلیج‎فارس تهیه شده است.

این برنامه به کمک نیروی متخصص درمان اعتیاد، قصد دارد راهکارهای عمومی و تخصصی برای مقابله و درمان اعتیاد برای مخاطبان فراهم کند. از آنجایی که خطرات اعتیاد بسیاری از افراد جامعه به‎ویژه قشر جوان را تهدید می‌کند، عوامل برنامه می‌کوشند مهارت‎های زندگی برای مقابله با این بلای خانمانسوز را به شنوندگان بیان کنند. کارشناسان برنامه راهکارهای پیشگیری، مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر و درمان اعتیاد را به مخاطبان ارائه می‌کنند.

تهیه‎کننده و نویسنده این برنامه امید تنی، گوینده میترا رزاقی و گزارشگر آن سهیل مهر است.

«یاریگران زندگی» برنامه ای است ترکیبی با محور مواد مخدر که با رویکردهای پیشگیری اولیه از اعتیاد، مقابله با ورود مواد روانگردان و کاهش آسیب و حمایت‎های اجتماعی که در آن به سرفصل‎های مختلف راجع به مواد مخدر و خطرات ناشی از ابتلا به این پدیده شوم پرداخته می‎شود.
تیتراژ شروع، بحث کارشناسی، هشدارهای اجتماعی (آموزش شناختی راجع به مواد مخدر و مشتقات آن)، صحبت با افراد مبتلا به مواد و  افراد رها شده از چنگ اعتیاد در دو بخش، وله‌های گرافیکی همراه با کپشن‌های امید بخش در رابطه با موضوع برنامه از بخش های مختلف این برنامه است.
این برنامه در 32 قسمت 20 دقیقه‎ای در سیمای خلیج فارس تهیه می‌شود. «یاریگران زندگی» را وحید رضا مداحی روش تهیه و تولید می‌کند.

 

امتیاز شما