امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی قهرمانان مردمی و اجتماعی در قاب «ما ایرانی‌ها»

مشاهده ۲۰۹
۱۳۹۸/۱۲/۰۵- ۱۲:۳۳

اولین قسمت برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه‎کنندگی حجت عیدی و محمد کریمی دونا دوشنبه 5 اسفند، از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت عیدی تهیه‎کننده «ما ایرانی‌ها» درباره این برنامه گفت: این برنامه ترکیبی–تولیدی با رویکرد معرفی قهرمانان مردمی و اجتماعی تهیه و تولید شده است.
در حقیقت برنامه «ما ایرانی‌ها» در هر قسمت میزبان میهمانانی از جنس مردم است که به نوعی زندگی‎اشان را وقف خدمت به مردم کرده‎اند.
وی ادامه داد: برنامه «ما ایرانی‌ها» برنامه‎ای از جنس مردم با هدف گسترش مهربانی و امید افزایی است. ما در این برنامه به معرفی قهرمانان مردمی می‌پردازیم که به نوعی رفتارهای اجتماعی و اثرگذار در جامعه دارند. عیدی درباره انتخاب سوژه‌های این برنامه گفت: سوژه‌های این برنامه طی یک فرآیند 6 ماه با همکاری برخی از رسانه‌های خبری و تحقیقات میدانی عوامل تولید برنامه و مردم انتخاب شدند.
تهیه‌کننده برنامه «ما ایرانی‌ها» خاطر نشان کرد: اجرای این برنامه باتلاش گیتی خامنه مجری توانمند و با تجربه تلویزیون در کنار فرزین محدث بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون انجام می‌گیرد و هدایت بخش محتوا و نگارش نیز بر عهده عادل زمانی است.
وی با اشاره به بخش‎های دیگر این برنامه گفت: در برنامه «ما ایرانی‌ها» از قهرمانان اجتماعی دعوت می‌شود تا در استودیوی برنامه حاضر شوند و مجری برنامه (گیتی خامنه) با آن‎ها به گفت‎وگو می‌نشیند.

عیدی اضافه کرد: آیتم نمایشی با عنوان دوربین مخفی بخشی از این برنامه است که ما به میان مردم می‎آییم و واکنش‎های مردم را در قاب تصویر نشان می دهیم.
فرزین محدث، در این برنامه استنداپ را اجرا می‌کند و انعکاس اخبار خوب در سطح جامعه یکی دیگر از بخش‎های این برنامه است که محدث آن را برای مخاطبان ارائه می‎کند.
عیدی در پایان افزود: ما در هر قسمت دو مهمان داریم، گفت‎وگو با قهرمان اجتماعی و گفت‎وگو با چهره نام آشنا هنری که انتخاب آن مرتبط با سوژه برنامه است.
در اولین قسمت «ما ایرانی‌ها» سید محمد هاتفی قهرمان اجتماعی (سفیر صلح) و سعید پیردوست هنرمند کشورمان میهمان این برنامه می‎شوند.
برنامه ترکیبی–تولیدی «ما ایرانی‌ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که دوشنبه و سه‎شنبه هر هفته ساعت 22، روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما