امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن میلاد مولود کعبه در صدا و سیمای آذربایجان شرقی

مشاهده ۴۹۷
۱۳۹۸/۱۲/۱۵- ۱۰:۰۷

ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در سالروز میلاد با برکت امام علی (ع) اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برنامه‌های ویژه صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اعلام شد.
معاونت سیمای این مرکز در کنار پرداخت در برنامه‌های روتین، ویژه برنامه ولادت حضرت علی (ع) را به تهیه کنندگی جمال پورفرج به مدت 120 دقیقه به صورت زنده روی آنتن شبکه سهند می‌برد.
همچنین در این روز برنامه‌های «سحرلر» و «گئجه لر» به شکل ویژه تقدیم مخاطبان می‌شود.
صدای مرکز آذربایجان شرقی نیز علاوه بر پرداختن به این موضوع در برنامه‌های روتین خود مثل «سحرلر»، «خانواده»، «دعوت»، «یک پیام یک ترانه»، «دانیشیق»، «حرف نو»، «آخشاملار» و «یاشاسین جوانلیق» ویژه برنامه‌هایی را هم برای این روز در نظر گرفته است.
ویژه برنامه «ولایت بایرامی» ‌به مدت 3 ساعت، ویژه برنامه «نور کعبه» به مدت 30 دقیقه، ویژه برنامه‌های «ولی والا»، «کعبه دل» و «عیدانه» همراه با مطلب، سرود و آنونس از رادیو مرکز آذربایجان شرقی برای همراهان این شبکه در نظر گرفته شده است.
رادیو شهری مراغه هم ضمن پرداختن به ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر در برنامه‌های روتین «سحرگوروشی»، «ائویمیز»، «رحمت قاپیسی» و «آخشاملارسسی» ویژه برنامه ای را هم با عنوان «عشق بایرامی‌» به مدت یک ساعت برای شنوندگان مراغه ای در نظر گرفته است.
رادیو برون مرزی تبریز هم به صورت ویژه و مفصل در برنامه‌های «ساچیلان شعاع لار»، «مشکات»، «سلام دینله ییجی»، «عائله»، «ایلن سنه چای دئمیشم» و «شناور» به زندگی پربار حضرت علی (ع)، نقش و تاثیر ایشان در پیشرفت و پابرجایی اسلام بعد از رحلت پیامبر اکرم پرداخته و تقدیم مخاطبان آذری زبان خود در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز می‌کند.
گفتنی است در همه این برنامه‌ها آیتم ها و بخش های شاد و مفرح اعم از موسیقی‌های ملی و محلی، گزارش های مردمی، ارتباط با شهرستان‌ها و مراکز استانی، مسابقات پیامکی و تلفن‌های مردمی و ... گنجانده شده تا اوقاتی شاد و پرانرژی برای مخاطبان ایجاد شود.

امتیاز شما