امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گلزار شهدا در «تهران، میدان شهدا» غبارروبی می‌شود

مشاهده ۳۹۲
۱۳۹۸/۱۲/۲۱- ۰۹:۳۴

برنامه «تهران، میدان شهدا» پنجشنبه ۲۲ اسفند، با قدردانی از مقام شامخ شهدا به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شیوع بیماری کرونا در ایران موجب شده تا آرامگاه‌ها و گلزار شهدا به دستور وزارت بهداشت در پنج‌شنبه آخر سال، به دور از تجمع باشد، به همین دلیل تصمیم گرفته‌ شد تا بر خلاف همیشه، آخرین قسمت برنامه «تهران، میدان شهدا» در سال 98 به صورت زنده تقدیم شنوندگان شود.
این برنامه میزبان والدین شهید مدافع حرم و همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی، وحید زمانی‌نیا است که درخصوص اخلاق و منش این شهید بزرگوار می‌گویند.

همچنین مهدی صیاد‌شیرازی، فرزند سردار شهید علی صیاد‌شیرازی مهمان تلفنی این برنامه است که از ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار و ارتباط صمیمانه وی با مردم و خلوص‌نیت او در جهاد در راه خدا و دفاع از کشور صحبت می‌کند.

بخشی دیگر از برنامه «تهران، میدان شهدا» به گفت‌وگو با یکی از همرزمان سردار شهید قاسم سلیمانی اختصاص دارد که در این بخش مستندی زیبا هم درباره حاج قاسم پخش می‌شود.

گفتنی است که سه شنبه ۲۰ اسفند مصادف است با سالروز ولادت سردار شهید قاسم سلیمانی، که این روز را گرامی می‌داریم. برنامه «تهران، میدان شهدا» پنجشنبه ۲۲ اسفند ساعت ۱۵:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو تهران پخش می‌شود.


امتیاز شما