امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
«شبانه سیاسی» کانال کردی شبکه سحر می‌پردازد؛
«شبانه سیاسی» کانال کردی شبکه سحر می‌پردازد؛

حملات تجاوزگرانه اخیر آمریکا در عراق

مشاهده ۳۷۲
۱۳۹۸/۱۲/۲۴- ۱۵:۲۹
تعداد بازدید:372

حملات مداخله جویانه و تجاوز گرانه اخیر آمریکا در عراق و حضور آمریکا در عراق، سوریه و خیلج‎فارس و تاثیر آن بر امنیت منطقه، در برنامه امشب «شبانه سیاسی» کانال کردی شبکه سحر بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه از «شبانه سیاسی»، اقدام تجاوزگرانه اخیر آمریکا در حمله به مقر نیروهای دولتی عراق و واکنش دولت و مقامات عراقی به این اقدامات واکاوی و تحرکات آمریکا در عراق و علل این اقدامات علیه امنیت و حاکمیت کشورها واکاوی می‎شود.
میزان تاثیرگذاری رفتارهای غیر قابل پیش بینی آمریکا بر امنیت عراق و فضای سیاسی عراق، موضوع مهم دیگری است که کارشناس سیاسی برنامه، اژدر پیری به آن پاسخ می‎دهد.
همچنین نقش وحدت و اشتراک نظر جریانات سیاسی، قومی و دینی عراقی بر ماندن یا نماندن آمریکا در عراق و نیز میزان تاثیر گذاری انتخابات 2020 آمریکا برموضوع حضور نظامیان این کشور در عراق از مباحثی است که تحلیل می‎شود.
«شبانه سیاسی» به تهیه‎کنندگی رستم نادری، دستیاری تهیه علی‎اکبر اسماعیل‎زاده، نویسندگی محمد علی دستمالی و اجرای رسول شیخکانلو، 24 اسفند ساعت 20:30 به وقت تهران از کانال کردی شبکه سحر روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما