امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

خونه امید، میهمان بهاری شبکه افلاک

مشاهده ۲۶۴۳
۱۳۹۹/۰۱/۱۶- ۱۲:۲۰

برنامه‌های ویژه خانواده، همواره جزء علاقه‎مندی‌های خانواده‌ها و به‎ویژه بانوان است که در این خصوص، شبکه افلاک لرستان، در بهار 99، برنامه جدیدی به نام «حونه امید» (خانه امید) با محور خانه و خانواده، با سبکی نو و آیتم‎هایی جذاب تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تهیه‎کننده این برنامه امیرحسین‌ هاشمی‌ گیلان است؛ سیمین آزادی و فاطمه فعلی برنامه «حونه امید» را اجرا می‌کنند.
عوامل برنامه «حونه امید» برای جذابیت بیشتر، این برنامه را در فضا و دکوری شاد و صمیمی و با آیتم‎هایی مانند: آموزش آشپزی زنده، آموزش هنری زنده، آموزش مهارت‎های مختلف زندگی در خانواده، موسیقی تصویر، زندگی زیباست و گزارش مردمی مرتبط با موضوع برنامه بحث کارشناسی با حضور کارشناسان و متخصصان در حوزه‌های مختلف خانواده، علوم تربیتی، فرزندپروری، بهداشت و سلامت، تقدیم مخاطبان شبکه افلاک می‌کنند؛ از دیگر بخش‎های برنامه «حونه امید»، آیتم جذاب راه آرامش است که در آن کارشناس برنامه درباره انتخاب همسر صحبت می‌کند. 

برنامه «حونه امید» به‎صورت زنده، به مدت 60 دقیقه، روزهای  شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته، ساعت 12، از شبکه افلاک پخش می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما