امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی؛
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی؛

اقدام رسانه ملی در تنویر افکار عمومی ستودنی است

مشاهده ۵۸۴
۱۳۹۹/۰۱/۱۷- ۰۹:۲۹
تعداد بازدید:584

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تلاش‌های صداوسیما را برای تنویر افکار عمومی در زمینه شیوع بیماری کرونا ستودنی دانست.

سید مرتضی خاتمی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرنگار پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی رسانه ملی با گلایه از سرعت واکنش دولت در زمینه پیشگیری از این بیماری گفت: صداوسیما توانست به صورت فراگیر، افکار عمومی را نسبت به شیوع این ویروس حساس کند و این موضوع نقطه قوت رسانه ملی در بحران‌هاست.

وی با اشاره به برنامه‌های شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در این ایام گفت: تولید و پخش برنامه‌های متنوع  در زمینه همه گیری این بیماری و راه‌های پیشگیری از ابتلا به آن در شبکه‌های سراسری و استانی در مسیر مدیریت و کنترل بیماری عاملی تعیین کننده بود.

بیان موضوعات گوناگون در قالب‌های مختلف برنامه سازی از موضوعات دیگری بود که نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی‌به آن اشاره کرد و گفت : تهیه گزارش های جامع و متنوع درباره فعالیت‌های پیشگیری و درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تهیه آیتم‌های آموزشی، دعوت از کارشناسان و متخصصان از جمله مواردی است که در شبکه‌های مختلف شاهد آن بوده ایم.

وی اقزود:  برنامه‌های رسانه ملی در این زمینه با تمام توان تلاش کردند و اگر اشکال و یا نقص جهت دهی و اطلاع رسانی و احیانا تناقض در پیام رسانی هم بوده است، بیشتر از جانب مجریان و برنامه ریزان فنی و ستادی بوده است.

امتیاز شما