امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

مرگ کوئید 19 با پلاسما درمانی

مشاهده ۵۶۰
۱۳۹۹/۰۱/۲۷- ۱۱:۳۲

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» امروز (چهارشنبه 27 فروردین‌) با دعوت از دکتر پیام طبرسی فلوشیپ عفونت در نقص ایمنی به راه درمانی جدید که به تازگی در کشور امتحان شده است، می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر پیام طبرسی متخصص عفونی فلوشیپ عفونت در نقص ایمنی با حضور در استودیوی برنامه «به خانه بر می‌گردیم» به بررسی تاثیر پلاسما درمانی در روند بهبود بیماری کوئید 19 می‌پردازد.
دکتر طبرسی قرار است در این برنامه درباره تاثیر تزریق پلاسمای بهبودیافتگان بر بیماران درگیر، چه افرادی شانس بیشتری برای بهتر پاسخ دادن به پلاسمادرمانی دارند، نگرانی بیماران بهبود یافته برای درمان به مخاطبان برنامه اطلاعات مفیدی ارائه دهد.
این برنامه امروز با اجرای محمد نظری و زینب پور ابراهیم ساعت 17  روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
برنامه  «به خانه بر می‌گردیم» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که از زمان شیوع ویروس کرونا هر روز بخشی را به دستاوردهای تازه پزشکی در این زمینه می‎پردازد و متخصصان و کارشناسان روانشناسی را برای بهبود شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی نیز به برنامه دعوت می‎کند که از جمله این کارشناسان می‌توان به دکتر احمدرضا بهره‌مند فوق‌تخصص ژنتیک میکروب‌های عفونی و دکتر امیرعلی سهراب‌پور معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران و فوق‌تخصص بیماری‌های گوارشی اشاره کرد. این برنامه پرمخاطب‌ترین برنامه خانواده محور سیماست.

امتیاز شما