امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار
دیدار

نقش بی‎بدیل صداوسیما در توسعه شهرستان‌ها

مشاهده ۴۴۶
۱۳۹۹/۰۲/۰۱- ۰۹:۴۳
تعداد بازدید:446

فرماندار شهرستان گالیکش با حضور در رسانه استانی گلستان، خواستار معرفی جاذبه‌های گردشگری و توانمندی‌ها و انعکاس تلاش صنعتگران این شهرستان در برنامه‌های صداوسیما شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان‌های استان افزود: اولویت های رسانه استانی استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‎ها برای معرفی توانمندی‌ها و استعدادهای استان با رویکرد امید آفرینی و نشاط است.
منتظر حجت اظهار داشت: وظیفه رسانه انعکاس صحیح ظرفیت و مشکلات بدون تحریف است و جایگاه صداوسیما می‌تواند به پیشرفت استان خصوصا در جذب سرمایه و توسعه در زمینه گردشگری کمک کند.
وی برنامه «آبادی» تولید شبکه گلستان را فرصت مناسبی برای انعکاس فرهنگ، آداب و سنت‎های روستایی، مسائل و مشکلات موجود و خدمات صورت گرفته دولت در عرصه‌های مختلف عنوان کرد.
مدیرکل مرکز در ادامه بر آمادگی کامل صدا و سیما برای بیان بیش از پیش ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف تأکید و تصریح کرد: صداوسیمای گلستان تلاش می‌کند تا با برنامه سازی، توانمندی‌های این شهرستان را در همه زمینه‌ها معرفی کند.
در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان گالیکش ضمن قدردانی از زحمات مدیر کل صداوسیما با اشاره به این که رسانه ملی نقش اساسی در تحقق امید اجتماعی دارد، یادآور شد: صداوسیما نقش کلیدی در راهبرد‌های توسعه استان دارد.‎
میرزایی اظهار داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی‌با نشانه گرفتن فرهنگ و جوانان ما سعی در ایجاد اختلال و ترویج فرهنگ غرب در جامعه دارد و نقش صدا و سیما در چنین اوضاعی برای پیشگیری و مقابله با این موضوع کاملا روشن است.
وی گفت: صداوسیما حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان است و به خوبی می‌تواند مطالبه‌های مردمی را به مسئولان منتقل کند.
فرماندار گالیکش همچنین خواستار معرفی جاذبه‌های گردشگری و توانمندی‌ها و انعکاس تلاش صنعتگران این شهرستان در سال جهش تولید در برنامه‌های صداوسیما شد.

امتیاز شما