امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

مروری بر اقدامات و عملکرد ایران برای مبارزه با شیوع کرونا در پرس تی وی

مشاهده ۳۷۲
۱۳۹۹/۰۲/۰۱- ۱۳:۴۲

شیوع گسترده کرونا در ایران و اقدامات متنوع و جدید دولت و ارگان‌های مرتبط و توفیقات آن‌ها در این زمینه در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به بحث و گفت‌وگو گذاشته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‌کنندگی ساتراپ شجاعی ضمن بررسی تصمیمات جدید دولت و نحوه اجرای آن‌ها در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا به تبادل نظر پیرامون روند رشد یا کاهش آلودگی به ویروس در ایران می‌پردازد.
در این برنامه نظرات و توصیه‌های کارشناسان در این حوزه واکاوی می‌شود و گفت‌‌وگو درخصوص واکنش‌ها و کمک‌های بین‌المللی به ایران صورت می‌گیرد.
این برنامه همچنین با اشاره به توفیقات گروه‌های تحقیق و توسعه ایرانی برای دست یافتن به واکسن کرونا، تمهیدات دولت برای دسترسی مردم به امکانات بهداشتی، دارویی و غذایی در شرایط شیوع کرونا و اقدامات در زمینه ساخت کیت‌های تشخیص ایرانی را به نقد و بررسی می‌گذارد.
«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت یک بامداد چهارشنبه 3 اردیبهشت از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 6، 13 و 18 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 8 و 21 و جمعه ساعت 17 روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما