امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

کودکان کار موضوع امشب «ما ایرانی‌ها»

مشاهده ۱۱۴۹
۱۳۹۹/۰۲/۰۲- ۱۰:۲۳

چهاردهمین قسمت برنامه «ما ایرانی‌ها» امشب ( سه‌شنبه دوم اردیبهشت) میزبان باران نیکراه مجری و گوینده و پریسا پویان حامی‌کودکان کار است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، باران نیکراه مجری و گوینده به عنوان چهره هنری و پریسا پویان حامی‌کودکان کار به عنوان چهره مردمی‌ با حضور در استودیوی «ما ایرانی‌ها» از کودکان کار می‌گویند.
«ما ایرانی‌ها» برنامه ترکیبی – تولیدی با رویکرد معرفی قهرمانان مردمی و اجتماعی است. در حقیقت این برنامه در هر قسمت میزبان مهمانانی از جنس مردم است که به نوعی زندگی شان را وقف خدمت به مردم کرده اند. «ما ایرانی‌ها» برنامه‌ای از جنس مردم با هدف گسترش مهربانی و امید افزایی است. «ما ایرانی‌ها» به معرفی قهرمانان مردمی می‌پردازد که به نوعی رفتارهای اجتماعی و اثرگذار در جامعه دارند. این برنامه با اجرای گیتی خامنه، مجری توانمند و با تجربه تلویزیون در کنار فرزین محدث بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون انجام می‌گیرد و هدایت بخش محتوا و نگارش نیز بر عهده اکبر عینی است.
این برنامه در هر قسمت دو مهمان دارد. گفت‌وگو با قهرمان اجتماعی و گفت‌وگو با چهره نام آشنا هنری که انتخاب آن مرتبط با سوژه برنامه است.
آیتم نمایشی با عنوان «دوربین مخفی» بخشی از این برنامه است که به میان مردم می‌آید و واکنش‌های مردم را به نمایش می‌گذارد.
فزرین محدث، در این برنامه استنداپ را اجرا می‌کند و انعکاس اخبار خوب در سطح جامعه یکی دیگر از بخش های این برنامه است که محدث آن را برای مخاطبان ارائه می‌کند.
برنامه ترکیبی – تولیدی «ما ایرانی‌ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که به تهیه‌کنندگی محمد کریمی دونا و تهیه‌کنندگی و کارگردانی حجت عیدی، هر شب ساعت 22 روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما