امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

وضعیت نابسامان آمریکا موضوع برنامه «عصر»

مشاهده ۵۵۴
۱۳۹۹/۰۲/۰۲- ۱۵:۳۰

برنامه تلویزیونی «عصر»، این هفته با موضوع اوضاع داخلی آمریکا روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه تلویزیونی «عصر» با موضوع به هم ریختگی وضعیت در ایالات متحده از شبکه افق پخش می ‎شود. مهمان این برنامه، فؤاد ایزدی کارشناس مسائل بین ‎المللی است. گفت‎ و گوی نادر طالب زاده مجری و تهیه ‎کننده با فواد ایزدی در برنامه سه شنبه شب، درباره مسائلی همچون شیوع کرونا و واکنش دولت ترامپ به این مسئله، کاهش قیمت نفت و تعطیلی گسترده در آمریکاست. «عصر» ساعت 22 به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌ شود.
سربازهای ولایت در خدمت «سرباز»
«سرباز» از شهرهای کوچک استان سیستان و بلوچستان است که کمبودها و محرومیت ها در آن به وفور دیده می‌شود. با توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی مردم شهرستان سرباز و مشکلاتی که در مراجعات مکرر به دیگر شهرها برای دسترسی به پزشک داشتند، بیمارستان ولایت در این شهرستان ساخته شد، اقدامی جهادی با حضور و پیگیری مجدانه سپاه و با همراهی مردم و گروه‌ های جهادی. «سرباز» مستندی است که این فعالیت‎ های جهادی و نقش دستگاه‌ های ذیربط در ساخت و تجهیز بیمارستان ولایت را به نمایش گذاشته است. این مستند را می ‎توانید سه شنبه دوم اردیبهشت ساعت 23:30 از شبکه افق تماشا کنید.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی مهمان «انارستان» می‌ شود
دکتر ابراهیم متولیان متخصص جراحی عمومی و رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، مهمان برنامه امروز «انارستان» شبکه افق است. این برنامه تلویزیونی با توجه به شیوع ویروس کرونا، هر شب به صورت زنده روی آنتن می ‎رود و طی گفت‎ و گو با پزشکان و متخصصان طب سنتی، به ارائه راهکارهایی برای مقابله علمی‌ با این بیماری و پیشگیری از شیوع آن می‌پردازد. این برنامه با اجرای سینا هوشمندی هر شب ساعت 20 پخش می‌شود و تکرار آن ساعت 12 روز بعد روی آنتن می ‎رود.

فرصت‎های کم نظیر برای ایران در ساحل عاج
هفتمین قسمت مجموعه مستند«آفریقا، سرزمین فرصت‌ ها»، «سفر به ساحل عاج» نام دارد و به معرفی این کشور می‌ پردازد. در این قسمت، شاهد روایتی از سهم ناچیز ایران از حضور در ساحل عاج تا فرصت‌ های کم‌ نظیر صنعتی و کشاورزی برای کشورمان خواهیم بود .همچنین داستان عجیب استعمار فرانسه در ساحل عاج مورد توجه قرار می‌ گیرد. 
مجموعه 10 قسمتی «آفریقا، سرزمین فرصت‌ ها»، هر شب ساعت 21 از شبکه افق پخش می‌ شود و بازپخش آن ساعت‌ 3:30 و 14 روز بعد است.

امتیاز شما