امروز شنبه  ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

سریال «پدر پسری» مهمان سفره افطار بینندگان در ماه مبارک رمضان

مشاهده ۴۰۹
۱۳۹۹/۰۲/۰۶- ۰۸:۴۴

با پایان یافتن ٢٤ قسمت از تصویر برداری سریال طنز «پدر پسری»، این مجموعه تلویزیونى در ایام ماه رمضان از شبکه ۵ سیما، روى آنتن می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه طنز «پدر پسری» به کارگردانى محمدرضا‌ حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی اقتباسی است از کتاب «آخرین نشان مردی» نوشته مهرداد صدقی، که با همکارى گروه نویسندگان به صورت اپیزودیک نوشته و تبدیل به مجموعه تلویزیونى شده است. گروه نویسندگی این سریال را احسان ثقی، حسین حقیقی و محمدپایدار تشکیل داده‎اند.
تصویربرداری این سریال، این روز‌ها در دانشگاه خوارزمی در حال فیلم‎برداری است و گروه تولید در حال ضبط ۱۶ قسمت باقیمانده آن است.
در این سریال عزت‌الله مهرآوران نقش پدر خانواده، و مریم سرمدی نقش مادر این خانواده را بازی می‌کند. افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور، کتایون بختیاری، یدالله شادمانی، مهدیس توکلی و مهران رجبی از جمله هنرمندان دیگر این مجموعه هستند.
این سریال روایتی است از داستان زندگی حامد با بازی (محمدجواد جعفرپور)، دانشجوی پرتلاشی که متوجه می‌شود تنها یک ماه برای تحویل پایان‌نامه خود فرصت دارد و این ماجرا او را درگیر اتفاقات شیرین و طنز گونه‌ای می‌کند.
تهیه‌کننده این سریال رضا جودی، کارگردان محمدرضا حاجی غلامی، مدیرتصویربرداری رامین راستجو، تدوینگر مهدی جودی، مدیر تولید آریا اردستانی، مدیربرنامه‎ریزی افشین سنگ چاپ، طراح صحنه مرتضی پورحیدری، طرح لباس ندا حسین‎پور، صدابردار علی ذوالفقاری، گریمور احسان روناسی، مدیر تدارکات یوسف آقایی، دستیار اول کارگردان حسن یاسائی، منشی صحنه مریم روزبهانی و مسئول روابط عمومی آن بهنام توفیقی است.
این مجموعه در ۴۰ قسمت ۲۵ دقیقه‎ای با شروع ماه مبارک رمضان هر شب، ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت ۲۳ و ۱ بامداد روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما