امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی و حمایت از کسب و کارهای خانوادگی در شبکه 5

مشاهده ۱۰۳۹
۱۳۹۹/۰۲/۰۷- ۱۰:۰۱

برنامه «همکار من» به تهیه‌کنندگی محسن سال افزون، در ماه مبارک رمضان هرشب، از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گروه اقتصاد شبکه پنج با توجه به شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری (سال جهش تولید) و اهمیت به کانون خانواده، ویژه برنامه‌ای تلویزیونی باهدف معرفی و حمایت از کسب و کارهای خانوادگی تهیه و تولید کرده است.
محسن سال افزون تهیه‌کننده برنامه «همکار من» در توضیح این برنامه گفت: حمایت از خانواده و کسب و کارهای خانوادگی، کمک به رونق تولید و تولید ملی، حمایت از نخبگان و ترغیب جامعه به عملی کردن ایده‌های نو خلاقانه، استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از تولید ملی و.... از رویکردهای مهم این برنامه است.
او ادامه داد: در هر قسمت از این برنامه با پرداختن به موضوع خانواده و ارتباطی که بین اعضای خانواده برقرار شده که توانسته‌اند این کسب و کار خانگی و یا صنعتی را راه‌اندازی کنند، مخاطبان را با اهمیت موضوع خانواده، موفقیت، تلاش، اتحاد بین اعضای خانواده آشنا می‌کنیم.
برنامه «همکارمن» نکات مفید و کلیدی برای شروع یک کسب و کار را برای مخاطبان بیان می‌کند و مستندی از زندگی مهمان، حضور اجتماعی و کسب و کار او برای آگاهی مخاطبان به نمایش گذاشته می‌شود. برنامه «همکار من» کاری از گروه اقتصاد که با اجرای مژده خنجری در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21:20، روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

امتیاز شما