امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

رئیس سازمان نظام پزشکی در «من طهران» شبکه العالم

مشاهده ۸۶۴
۱۳۹۹/۰۲/۰۷- ۱۴:۱۱

دکتر محمد رضا ظفر قندی، رئیس سازمان نظام پزشکی، میهمان برنامه امشب یکشنبه 7 اردیبهشت «من طهران» شبکه العالم می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مسائل بهداشتی و درمانی بحث بیماری کرونا و حواشی آن، موضوع بحث این برنامه از «من طهران» با حضور رئیس سازمان نظام پزشکی، دکتر ظفر قندی است.
پیشرفت‎های سازمان نظام پزشکی در زمینه کنترل بیماری کرونا در کشور و پایین آمدن آمار مبتلایان و فوتی‌ها، درخواست ایران از ان جی او ها برای اعطای کمک به این کشور، حرکت ظالمانه آمریکا در لغو نشدن تحریم ها در شرایط بحرانی کرونا، از موضوعاتی است که به آن پرداخته می‎شود.
دکتر ظفر قندی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد این سازمان در خصوص کنترل بیماری کرونا با توجه به شرایط تحریم و اوضاع اقتصادی، درباره تشکیک آمار مبتلایان وزارت بهداشت تاکید می‎کند که آمار وزارت بهداشت براساس کیت‎های تشخیص بوده و تعداد کسانی که تست آنان مثبت شده است، دقیقاً در آمارها محاسبه و اطلاع‎رسانی شده است.
وی در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت شبانه‎روزی کادر بهداشت و درمان، توضیح می‎دهد که تمامی‌بیمارستان‌های کشور آمادگی پذیرش بیماران کرونایی و غیر کرونایی را دارند و بخش‎های دیگر بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماری‌های غیر کرونا تعطیل نشده است.
«من طهران» به تهیه‎کنندگی مهدی فولادیان و اجرای سمیر شوهانی، امشب ساعت 21 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه، روی آنتن شبکه العالم پخش می‎شود.

امتیاز شما