امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

«زیر خاکی» شروعی برای تولیدات طنز با موضوع مبارزات انقلاب

مشاهده ۱۰۶۰
۱۳۹۹/۰۲/۰۹- ۱۱:۱۰

رسانه ملی از تولیدات طنز گونه برای به نمایش گذاشتن مبارزات انقلابی حمایت کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمد اسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، درفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی معاونت سیما با بیان اینکه زبان طنز یک زبان هنری است که می توان فرهنگ را به واسطه آن سینه به سینه به نسل‌های آینده منتقل کرد گفت: هنر ماندگار است و هر موضوعی در قالب هنر ماندگاری پیدا می‌کند، اگر موضوعات مختلف از جمله تاریخ مبارزات انقلابی ما در قالب طنز به نمایش گذاشته شود ماندگاری فراوانی دارد.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه تولیداتی مانند اخراجی‌ها و تابستان من در حوزه دفاع مقدس با اقبال فراوانی از سوی مردم مواجه شد ادامه داد: طنز جایگاه خوبی بین مردم دارد و بالطبع با جامعه امروز سازگارتر است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره پخش سریال «زیر خاکی» گفت: ساخت چنین سریال‎هایی برای به نمایش درآوردن مبارزات انقلابی و نشان دادن ظلم رژیم پهلوی برای نسل جوان بسیار مفید است.
سعیدی افزود: تا قبل از این تولیدات سینمایی و سریال‎های رسانه ملی در به تصویر کشیدن مبارزات انقلابی غیر طنز آلود بوده اما به نظر می‎رسد ساخت سریال‎هایی مانند «زیر خاکی» شروع خوبی برای افزایش تولیدات در این زمینه است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اگر بتوانیم عملکرد نظام طاغوت را در قالب طنز بشان دهیم، با اقبال بیشتر نسل جوان مواجه می‎شویم و لازم است صداوسیما به حمایت از تولیداتی این چنینی همت گمارد.

امتیاز شما