امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

افزایش اشغالگری اسرائیل و کاهش وسعت سرزمین فلسطین از نگاه پرس تی وی

مشاهده ۶۱۵
۱۳۹۹/۰۲/۱۰- ۱۳:۳۱

برنامه این هفته «پرونده‌های فلسطین» (palestie files) در شبکه پرس تی وی، افزایش اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی و کم شدن وسعت سرزمین‌های متعلق به فلسطینیان را به بحث و گفت‎وگو می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به اقدامات رژیم صهیونیستی در تصاحب زمین‌های متعلق به فلسطینیان به بررسی گزارش اخیر مرکز آمار فلسطین به مناسبت چهل و یکمین سالروز «روز زمین» درخصوص بهره‎برداری 15 درصد از سرزمین تاریخی فلسطین، به‎همت شهروندان فلسطینی و اشغال 85 درصد دیگر آن به‎دست رژیم صهیونیستی می‌پردازد.
در این برنامه ضمن مروری بر آمار و ارقام درخصوص جمعیت فلسطینی‌ها و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی، زندگی 6 میلیون نفر از جمعیت 13 میلیون نفری فلسطین در خارج از سرزمین‌های اشغالی و کشورهای عربی به نقد و تبادل نظر گذاشته می‎شود.
این برنامه همچنین با نگاهی به اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی در سال‎های اخیر برای گسترش بیشتر اشغالگری‌ها و تصاحب هرچه بیشتر سرزمین فلسطینیان، علل سکوت جامعه جهانی در قبال اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی را واکاوی می‎کند.
«پرونده‌های فلسطین» با اجرای وسام البحرانی جمعه 12 اردیبهشت ساعت 12، به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 00:05، شنبه ساعت 13 و 20، یکشنبه ساعت 4، دوشنبه ساعت 11 و 17 و سه‎شنبه ساعت 15، روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما