امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

کرونا و طب ایرانی در «+چرخ»

مشاهده ۲۹۹
۱۳۹۹/۰۲/۱۴- ۱۳:۰۹

ششمین قسمت «+چرخ» یکشنبه 14 اردیبهشت، با موضوع «ویروس کرونا و طب ایرانی» روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه‌ از «چرخ»، حافظ آهی به‌عنوان مجری-کارشناس «+چرخ» با دکتر حسین رضایی‌زاده، رئیس دانشکده‌‌ی طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت‌وگو می‎کند.
در طول هفته‌های گذشته با شیوع ویروس کرونا در ایران، در فضای مجازی توصیه‌های متعددی با عنوان طب ایرانی و اسلامی مطرح شده است که «+چرخ» در این برنامه صحت و سقم این گفته‌ها را بررسی می‌کند. محمدرضا شمس اردکانی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت اخیر اعلام کرده است در حال حاضر 400 فارغ‌التحصیل طب سنتی و همین تعداد دانشجوی پزشکی طب سنتی و داروسازی سنتی در کشور داریم که برای کار آن‌ها و برای طب سنتی و فعالیت این فارغ‌التحصیلان پروتکل‌هایی تدوین شده است. مشاور وزیر بهداشت می‌گوید توصیه‌های طب ایرانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موثر بوده است.
مجله‌ تصویری «+چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ زندگی را با تمرکز بر تحولات علمی درباره‌ ویروس کرونا و با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.
«+چرخ» در ماه مبارک رمضان، شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 14:30 به‌صورت زنده و تکرار آن ساعت 20:30 همان روز از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود. مجری «+چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «+چرخ» را بر عهده دارند.

امتیاز شما