امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های شبکه قزوین با موضوع «کمک‎های مومنانه»

مشاهده ۱۳۳۴
۱۳۹۹/۰۲/۱۶- ۰۹:۱۶

صداوسیمای مرکز قزوین برنامه‎هایی با موضوع مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب‎پذیر تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه قزوین به‎منظور اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ایجاد یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر در جامعه اقدام به تولید و پخش برنامه با همین موضوع کرد.
سیمای مرکز قزوین با دعوت از میهمان، پخش گزارش و بخش‌های کوتاه تصویری در برنامه‌های «بوی عیدی» (ویژه برنامه نوروز)، «شمیم سحر» (ویژه برنامه سحر)، «نفس ماه» (ویژه برنامه افطار)، «تا آسمان» (ویژه برنامه اذانگاهی) به موضوع «کمک مومنانه» پرداخته است.
همچنین پخش زنده توزیع 300 محموله جهیزیه به‎طور هم‎زمان از شبکه دو سیما و شبکه شما، آغاز شد و پخش مستند گزارشی «زلال خدمت» در خصوص فعالیت جهادی روحانیون برای مقابله با ویروس کرونا، بخش تولیدی دوربین من! رسانه من! با دریافت تصاویر موبایلی از مردم، پخش گزارش از گروه‌های جهادی بهداشت و پخش 50 مورد زیرنویس تلویزیونی بخشی از برنامه‌های سیمای مرکز قزوین در این زمینه بوده است.
رادیو قزوین هم در برنامه «زندگی سلام» ضمن گفت‎وگوی تلفنی با مطلعان و مسئولان استان در خصوص ارائه اطلاعات مربوط به شیوه‌های همکاری مردم در پویش موج همدلی و رزمایش‎های کمک مومنانه و همچنین ارائه اطلاعات در خصوص میزان مشارکت مردم می‎پردازد.
در برنامه «کلبه مهر» هم با محور گفت‌وگو با خیرانی که در پویش موج همدلی و کمک مومنانه، پیشتاز هستند پخش می‎شود، اختصاص متن برنامه با موضوع کمک مومنانه، پخش آنونس‎های ترغیبی برای مشارکت مردم نیز از دیگر بخش‎های این برنامه است.
برنامه رادیویی «در مسیر بندگی» نیز با پخش آیتم‎های کارشناسی با موضوع کمک مومنانه، آثار اجتماعی و اخروی آن و شیوه‌های صحیح کمک مومنانه و تهیه «پی اس ای» با موضوع کمک مومنانه و توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه به این مهم می‎پردازد.
معاونت خبر قزوین نیز با بارگذاری اخبار کمک مومنانه در خبرگزاری، یک عنوان گزارش مکتوب، بارگذاری خبر، عکس، فیلم و گزارش در کانال سروش و تلگرام، پخش گفت‌وگوی ویژه خبری، پخش گفت‎وگوی خبر20 با موضوع رزمایش کمک‌های مومنانه، تولید و پخش اخبار رادیویی و تلویزیونی با همین موضوع فعالیت می‎کند.
معاونت فضای مجازی هم با ساخت و انتشار موشن گرافیک توزیع 100 بسته معیشتی، پخش و انتشار مستند اردوهای جهادی به مناطق محروم، انتشار پوستر پویش کمک مومنانه، پوستر رزمایش مواسات، پوستر پویش یه لقمه مهربانی، تولید پادکست گزارش خبری پیرامون مواسات و همدلی و انتشار عکس نوشت کمک مومنانه به این رزمایش پرداخت.

امتیاز شما