امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی تا داروی کرونا در برنامه «خانه ملت»

مشاهده ۶۸۳
۱۳۹۹/۰۲/۱۷- ۱۲:۵۵

برنامه این هفته «خانه ملت» با موضوع تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی و پرونده داروی کرونا،روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «خانه ملت» در گفت‎وگو با کارشناسان به تصمیمات مهم این هفته نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله: تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی، پرونده دارویی درمان کرونا، حذف 4 صفر از پول ملی و ... می‌پردازد.
بر این اساس، موضوع حذف 4 صفر از پول ملی درپی مصوبه مجلس مبنی بر تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان در دوره ۵ ساله و بررسی جزئیات آخرین دو فوریتی مجلس با محور پیشنهادات و مصوبات برای الحاقیه جدید به قانون انتخابات در گفت‎وگو با محمود بهمنی، حسینعلی حاجی دلیگانی، محمدجواد کولیوند و حمیدرضا فولادگر بررسی می‎شود. بررسی تحقیق و تفحص از خودروسازی و مشکلات کنونی بازار خودرو بعد از فروش رسمی اینترنتی و قیمت‌گذاری کاذب در سامانه‌های فروش اینترنتی از دیگر موضوعاتی است که با حضور محمدرضا پور ابراهیمی علی اکبرکریمی‌به بحث و بررسی گذاشته می‎شود.
همچنین «خانه ملت» در این برنامه نگاهی به پرونده داروی درمان کرونا در کمیسیون بهداشت و ارائه آخرین گزارش مسئولان حوزه بهداشت و درمان به نمایندگان مجلس در خصوص دارو تولید شده در کشور ژاپن دارد که مهمان این بخش از برنامه سید مرتضی خاتمی است.
امتحانات مدارس تا سامانه شاد همراه با پخش جلسه کمیسیون آموزش با وزیر و معاونان وزارت آموزش و پرورش درباره آن‎ها در گفت‎وگو با جبار کوچکی‎نژاد ارم ساداتی و نیز بررسی آماری سوابق تحصیلی، تجربیات کاری، تجربیات نمایندگی و معدل سنی نمایندگان منتخب مجلس یازدهم با حضور محمدمهدی مفتح در بخش «مجلس آینده در یک نگاه» از دیگر آیتم‌های تدارک دیده شده در این برنامه است.
«خانه ملت» به تهیه‎کنندگی و اجرای ساسان گلستانه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما با همکاری اداره کل مجلس معاونت حقوقی و امور مجلس صداوسیماست که پنجشنبه‌ها، ساعت 17، روی آنتن این شبکه می‎رود.

امتیاز شما