امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

فرصت های اقتصادی ایران در روسیه

مشاهده ۵۷۸
۱۳۹۹/۰۳/۲۰- ۰۲:۲۴

مستند «دروازه شمالی» درباره فرصت های اقتصادی ایران و روسیه، سه‎شنبه 20 خرداد از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ایران و روسیه کشورهایی هستند که دارای روابط سیاسی مستحکمی‌ بوده‎اند، ولی در عین حال روابط اقتصادی آن‎ها رونق چندانی ندارد.
مستند «دروازه شمالی» از بخش‎های مستندهای «ثریا»، درباره همین مسئله ساخته شده است.
در این فیلم و طی گشت و گذاری در بازارهای مختلف روسیه، به مسئله مهمی‌پرداخته می‌شود، اینکه چرا تجار و بازرگانان ایرانی نمی‎توانند در روسیه سرمایه‎گذاری کنند و به کسب و کار بپردازند.
این مستند ساعت 21 سه‎شنبه 20 خرداد، از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم برای پخش در ساعت 10:30 و 15:30 روز بعد در نظر گرفته شده است.
تجربه کار جمعی در استخر پرورش ماهی
مجموعه مستند «قصه با هم بودن» روایتی است درباره کارآفرینی به سبک کسانی که سرمایه‌های اندکی داشته‎اند ولی تلاش و همتشان بسیار زیاد است.
در هر قسمت از این مستند زندگی و موفقیت‎های صاحبان مشاغل تولیدی بیان می‌شود، افرادی که سرمایه‎ای اندک در تولید موثر بوده‌اند.
بیست و چهارمین قسمت این مستند سفری دارد به یکی از روستاهای شهرستان سقز در استان آذربایجان شرقی تا مخاطبان را با فعالیت‎های تعاونی روستا که به کار شیلات و پرورش ماهی مشغول است آشنا کند.
«قصه با هم بودن» به تهیه‎کنندگی امیرحسین خلیل‎زاده، سه‎شنبه 20 خرداد، ساعت 17:30 از شبکه افق پخش می‎شود. تکرار این مستند را می‎توانید ساعت 9 روز دوشنبه از همین شبکه تماشا کنید.

امتیاز شما