امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
محمد قمی‌ نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی
محمد قمی‌ نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی

شبکه‌های برون مرزی را دریابیم

مشاهده ۵۶۴
۱۳۹۹/۰۳/۲۱- ۰۸:۴۰
تعداد بازدید:564

نمایند سابق مجلس شورای اسلامی، گفت: تبلیغات با استفاده از شبکه‌های تلویزیونی امری مهم و تاثیرگذار در دنیای امروز است بنابراین باید شبکه‌های برون‎مرزی صداوسیما را دریابیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد قمی‌ با اظهار تاسف از قطع شبکه‌های الکوثر و کانال اردوی شبکه جهانی سحر به‎علت بدهی‌های ارزی به ایرنا، گفت: تبلیغات بنیان و اساس حکومت‎ها در جهان است و شبکه‌های برون‎مرزی هر کشور ستون‌های اصلی برای شناساندن افکار، عقاید و باورهای فرهنگی آن نظام حکومتی نزد جهانیان هستند.
وی افزود: وقتی می‎بینیم که شبکه‌های بی بی سی و صدای آمریکا همچنان با گذشت بیش از یک قرن از جنگ جهانی دوم به چندین زبان بین‎المللی برنامه پخش می‌کنند باید متوجه شویم که تبلیغات تا چه اندازه‌ای در نگاه سیاستمداران غربی دارای جایگاه ویژه است.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس دهم افزود: از شنیدن خبر قطع ماهواره‌ای الکوثر واقعا متاسف شدم چراکه جمهوری اسلامی‌باید میلیاردها دلار هزینه می‌کرد تا هزاران مبلغ را به جهان اسلام ارسال کند که اندیشه‌های والای انقلاب اسلامی و امام راحل را نزد مستضعفان جوامع اسلامی مطرح سازند که ما می دانیم در این شرایط اسفناک تحریمی اساسا چنین امکانی وجود نداشت.
وی خاطرنشان کرد: باید درنظر داشته باشیم که پخش شبکه‌های برون مرزی صداوسیما یکی از استراتژیک‎ترین طرح‌های کشور است که نباید در ادامه فعالیت آن‌ها کمترین خللی وارد شود.

امتیاز شما