امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی بحران سیاتل در «نگاه هفته» کانال اردوی شبکه سحر

مشاهده ۴۶۲
۱۳۹۹/۰۳/۲۵- ۱۳:۵۳

برنامه «نگاه هفته» کانال اردوی شبکه سحر، بحران سیاتل و اعلام خودمختاری آن را در پی اعتراضات گسترده علیه نژاد پرستی در آمریکا بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در ادامه گسترش اعتراضات علیه نژاد پرستی در آمریکا، گروهی از معترضان به قتل جورج فلوید سیاهپوست که به‎دست یک پلیس سفیدپوست کشته شد، در شهر سیاتل تظاهرات کرده و پلیس را مجبور به ترک منطقه تجمع خود می‎کند و به گفته برخی رسانه‌ها اعلام خودمختاری کرده‌اند.
برنامه«نگاه هفته» امشب  یکشنبه 25 خرداد، با حضور دکتر حسن عابدینی؛ کارشناس مسائل سیاسی، به تحلیل هشدارهای ترامپ به مقام‎های سیائل در این رابطه می‎پردازد. میدان جنگ و آشوب بین پلیس و معترضان در سیاتل و عواقب سیاسی و اقتصادی آن و نیز آینده تصمیمات ترامپ و دولت آمریکا در برخورد با معترضان از مباحثی است که به آن پرداخته می‎شود.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با حمله به مقام‎های شهر سیاتل و تروریست خواندن معترضان به نژداپرستی در این شهر گفته است؛ اشغال سیاتل باید هم اکنون پایان یابد.
«نگاه هفته» به تهیه‎کنندگی محسن محسنی و اجرای عظیم سبزواری، 25 خرداد ساعت 20:30، به وقت تهران به طور زنده، روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می‎رود.

امتیاز شما