امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه افق زائر بانوی کریمه می‌شود

مشاهده ۴۹۳
۱۳۹۹/۰۴/۰۳- ۰۰:۰۶

قسمتی از مجموعه مستند «ایران» با عنوان بانوی من، تصویری از شهر قم و بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(س) در این شهر، سه‎شنبه سوم تیر، از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه مستند «ایران» روایتی است از تاریخ، فرهنگ و هنر شهرهای مختلف کشورمان، که هر یک دنیایی برای خود دارند و تاریخی دارند به بلندای آسمان آبی ایران زمین؛ تصویربرداری هوایی این مجموعه آن را از مستندهای مشابه متمایز کرده است.
قسمتی از این مستند با عنوان «بانوی من» که درباره شهر قم و حرم حضرت معصومه(س) ساخته شده، شنبه این هفته روی آنتن شبکه افق می‎رود. این قسمت درباره استان و شهر قم و موقعیت این شهر و بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) ساخته شده است.
حسین طاهری تهیه‎کنندگی مجموعه ایران را بر عهده دارد و بهروز رضوی، گوینده متن آن است.
«بانوی من» را می‎توانید سه‎شنبه 3 تیرماه ساعت 20 و تکرار آن را ساعت 9 روز چهارشنبه از شبکه افق تماشا کنید.
ماجرای آزادی چوپان ایرانی در عراق
مستند«تفحص در میمک» درباره یک ماجرای جالب است، آزادی اسیری ایرانی در عراق که یک چوپان بوده است. در این مستند ماجرای آزادی چوپان اسیر ایرانی (عمران فتحی نیا) در میمک عراق از زبان سردار محمد باقرزاده از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح نقل می‌شود. «تفحص در میمک» را سه‎شنبه 3 تیرماه ساعت 21 و تکرار آن را ساعت 10:30 روز بعد از شبکه افق تماشا کنید.
چشمه‎ای که برای یک روستا منشأ خیر شد
مجموعه مستند «قصه با هم بودن» روایتی است درباره کارآفرینی به سبک کسانی که سرمایه‌های اندکی داشته‎اند ولی تلاش و همتشان بسیار زیاد است. در هر قسمت از این مستند زندگی و موفقیت‎های صاحبان مشاغل تولیدی بیان می‌شود، افرادی که سرمایه‌‎ای اندک در تولید موثر بوده‌اند. در بیستمین قسمت، سفری داریم به روستای زاو و با تعاونی فعال در امور تفرجگاهی در این ده که چشمه زاو را اداره و در زمینه گردشگری فعالیت می‌کنند. «قصه با هم بودن» به تهیه‎کنندگی امیرحسین خلیل‎زاده، هر روز ساعت 17:30 از شبکه افق پخش می‌شود.

امتیاز شما