امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز روزی پرانرژی با فصل جدید برنامه سحرلر

مشاهده ۸۹۱
۱۳۹۹/۰۴/۰۳- ۰۹:۳۵

فصل جدید برنامه سحرگاهی «سحرلر» از دریچه دوربین‌های شبکه سهند تقدیم مخاطبان این شبکه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فصل جدید برنامه صبحگاهی «سحرلر» هم‎زمان با آغاز فصل تابستان با حال و هوای متفاوت، روی آنتن می‎رود.

«سحرلر» در فصل جدید خود با رویکرد شادتر و مفرح­‎تر و با هدف آگاهی‎بخشی، امیددهی و ایجاد لحظاتی پرانرژی برای بینندگان، در محوطه باز ساختمان پخش مرکز آذربایجان شرقی پخش می‌شود.

در این برنامه آیتم ورزش صبحگاهی به‎صورت زنده با حضور کارشناس این حوزه و توضیحات او و گروه همراهش روی آنتن می‎رود.
همچنین پرداختن به مناسبت‌های روز و تقویمی، دعوت از کارشناسان و مهمانان مختلف بر اساس موضوعات برنامه، گزارش‎های مردمی، پخش پیامک‎های مخاطبان، پرداختن به موضوع به‎منظور تولید و کارآفرینی و معرفی کارآفرینان استان، بررسی جراید محلی و خبرهای استانی در دنیای مجازی، پخش سرودها و ترانه‌های ملی و محلی و وله‌ها و کلیپ‎های جذاب از بخش‎های این برنامه 60 دقیقه‎ای است.

بینندگان  شبکه سهند، برنامه صبحگاهی «سحرلر» را هر روز از ساعت 8:30 تا 9:30 تماشا می‎کنند و نظرات، پیشنهادات و پیام‎های خود را از طریق سامانه 30000411 به اطلاع عوامل برنامه می‎رسانند.

در برنامه «سحرلر» رسولی تهیه‎کننده، جدی کارگردان، آسو سرافراز دستیار تهیه‎کننده و رضا آهنگر مجری است و فعال، برزگر، اسماعیلی تصویربردار و عرفایی صدابرداران آن هستند.

تصاویر

امتیاز شما