امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش ۹۷ درصدی رسانه ملی در استان گلستان

مشاهده ۸۱۷
۱۳۹۹/۰۴/۰۴- ۰۸:۵۸

معاون توسعه فناوری رسانه ملی از پوشش ۹۷ درصدی بخش‌های اول و دوم دیجیتال صداوسیما در استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رضا علیدادی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‎نامه با استاندار گلستان گفت: هدف ما از امضای این تفاهم نامه ارائه خدمات به تمام بخش‌های استان در مرحله نخست و ارائه خدمات ویژه و خاص به مناطق مرزی و دور افتاده است.
وی گفت: پیگیری صداوسیما و هم‎زمان استانداری گلستان به منظور توسعه و گسترش زیرساخت‌های رسانه ملی در این استان موجب جلب توجه سازمان برنامه و بودجه به اهمیت توسعه زیرساخت‌ها به افزایش کیفیت خدمات در استان گلستان می‎شود.
مهندس علیدادی با اشاره به گشایش طرح افزایش پوشش رسانه ملی در خراسان جنوبی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: خراسان جنوبی پایین‌ترین سطح پوشش رسانه ملی را داشت که با تلاش‌های بسیار این پوشش افزایش یافت.
معاون توسعه فناوری رسانه ملی افزود: تلاشمان ارائه خدمات بیشتر و بهتر حتی فراتر از این تفاهم‎نامه است.
وی با اشاره به حضور اقوام مختلف (بیش از ۱۸ قوم) گفت: حضور اقوام مختلف اهمیت گسترش خدمات رسانه ملی در این استان را نمایانگر کرده است.
علیدادی افزود: رسانه ملی می‌تواند مسیر فرهنگی اجتماعی و امنیتی را برای جهش تولید و توسعه استان فراهم سازد.
او گفت: در حادثه سیل اخیر در استان گلستان فعالیت رسانه ملی موجب پیشگیری از تأثیر شایعه‌ها از منابع مغرض و جاهل در منطقه بود که در صورت نبود این تلاش‌ها شاهد اتفاقات غیرقابل پیش‎بینی می‌شدیم.
معاون توسعه فناوری رسانه ملی گفت: تلاش‌های مجاهدانه به منظور توسعه استان از جمله گسترش ارائه خدمات رسانه ملی با ارتقای زیرساخت‌ها و پوشش رسانه‌ای امکان پذیر است.

امتیاز شما