امروز سه شنبه  ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نمایش دوستی با طبیعت در مستند «پیام آوران پاکی»

مشاهده ۶۹۲
۱۳۹۹/۰۴/۱۴- ۰۹:۱۷

مستند «پیام آوران پاکی» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی حامد کلجه‌‎ای، با موضوع نگاهی به فعالیت‎های گروه محیط زیستی «رفتگران طبیعت ایران» شنبه 14 تیر، از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند به فعالیت‏‎های گروه رفتگران طبیعت ایران و اقدامات این تشکل مردمی در تهران و قزوین و ترویج فرهنگ بازیافت و آلوده نکردن طبیعت می‌پردازد. بنابر این گزارش، تاکنون بیش از 2هزار برنامه پاکسازی طبیعت به همت اعضای این گروه در سراسر ایران برگزار شده است و این گروه در نظر دارد تا نهادینه شدن فرهنگ تولید نشدن زباله تا حد ممکن، رها نکردن زباله در طبیعت و تفکیک زباله از مبداء این کار را ادامه دهد. تصویر، صدا و تدوین این مستند با حامد کلجه‎ای است. همکاران تصویر و صدا مریم طاهرخانی، سعید زرآبادی پور، اسماعیل علوی، ابوالفضل چیتگر نیز در تولید این مستند همکاری داشته‎اند.
تصویربرداری هوایی مستند «پیام آوران پاکی»  با استودیو پویاگران، آهنگسازی با حسام ساروخانی واصلاح رنگ و نور با محمد برادران و دستیاری کارگردانی و گرافیک رایانه آن با مریم طاهرخانی است.
مستند «پیام آوران پاکی» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی حامد کلجه‎ای، در استان قزوین به مدت 45 دقیقه تولید شده است که به همت گروه خانواده شبکه پنج روی آنتن می‎رود.
این مستند شنبه 14 تیر، ساعت 11، از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

امتیاز شما