امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

فصل پنجم «یک ماه مانده»روی آنتن شبکه سه

مشاهده ۷۳۹
۱۳۹۹/۰۴/۲۴- ۱۰:۳۰

تهیه کننده مجموعه برنامه «یک ماه مانده» از آغاز پخش فصل پنجم این برنامه خبر داد و تاکید کرد که برنامه به روال سابق با موضوع امام زمان (عج) به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،«سیدامیرحسین میرحسینی» که نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی برنامه «یک ماه مانده» را بر عهده دارد، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: پخش فصل پنجم این برنامه به تازگی آغاز شده و علاقه مندان می توانند هر جمعه حوالی ظهر و به مدت یکساعت قبل از اخبار ورزشی بیننده آن در شبکه سه سیما باشند.

وی ادامه داد: کارشناس این دوره از برنامه آقای حسینی قمی هستند و «یک ماه مانده» برنامه معارفی با ساختاری نو و تجربه نشده در حوزه معارفی و مهدویت است که از ویژگی‌های آن میتوان به این نکته اشاره کرد که برنامه آیتم محور است و تمامی آیتم های برنامه کمتر از 3 دقیقه زمان دارند. همین ویژگی کوتاهی آیتم ها باعث شده مخاطب کم حوصله امروز ارتباط خوبی با برنامه بگیرد و همچنین همین قسمت های کوتاه بلافاصله پس از پخش از سوی مخاطبان در فضای مجازی تکثیر می‌شود.

سلطانی همچنین تاکید کرد: از دیگر ویژگی‌های برنامه «یک ماه مانده» این است که در فصل جدید، قسمت هایی از برنامه به صورت هم زمان برای عزیزان ناشنوا و کسانی که توانایی صحبت ندارند، به صورت هم زمان ترجمه می‌شود و خوشبختانه با استقبال بسیاری هم از سوی مخاطبان همراه شده است.

وی درباره این برنامه که در گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیما تهیه شده، توضیح داد: برنامه حدود 2 سال است که ظهرهای جمعه به مدت یک ساعت از شبکه سه به صورت تولیدی پخش می‌شود و تکرار آن هم همان شب به روی آنتن می رود. «یک ماه مانده» از بخش های مختلفی تشکیل شده که مهمترین آیتم، «ضرب العسل» یا پاسخ است که قسمت کارشناسی و معرفتی برنامه است و هر بزرگواری بنا بر تخصص و علاقه خود موضوعی را در ١٣ قسمت یعنی یک فصل در مدت زمان 5 تا 7 دقیقه ارائه می‌کند.

سلطانی ادامه داد: موضوعات برنامه پاسخ به شبهات، مثال های مهدوی، داستان‌های تشرف یافتگان، علایم ظهور، در باب انتظار و منتظر و... است. در حقیقت برنامه به جذب جوانانی که خیلی اهل مذهب نیستند نیز توجه دارد و لقمه حلال (کاسب های درست)، ترجمه زخم (پادکست مذهبی)، برای تو (نماهنگ)، آخرین بار(گزارش مردمی‌با این سوال آخرین بار که به یاد امام زمان(عج) افتادید، کی بود؟)، سرباز (معرفی سربازان امام زمان(عج)، علما و عرفای قدیم)،  انقلاب مهدوی(مصاحبه با تازه شیعه شدگان)، جمعه خوانی(معرفی کتب مهدوی) نذری برای تو (معرفی خیریه‌ها و نذری‌ها برای امام زمان(عج) از جمله بخش های آن است.

امتیاز شما